Annorlunda illersele!
Jag har en annorlunda illersele till salu. Den är väldigt färggrann och ett lite roligare alternativ till vanliga och tråkiga illerselar.
Den är knappt använd och är därmed i nyskick (= utmärkt kvalité).
Det går att koppla bort kopplet från selen, så att illern endast har selen på sig.
Man sätter på selen på illern med hjälp av två kardborrband och två spännen.
Selen kan även passa andra smådjur i ungefär samma storlek!
Ge mig ett bud 
jag har haft en sådan det som är synd är att kopplet är så kort
Kort och kort…mjo, kanske något. Men det går ju att knäppa fast ett annat koppel på selen om man vill 
Vad ska du har för det, och var bor du???
Jag bor i närheten av Gävle. Men selen kan enkelt skickas i ett kyvert.
Hur mycket bjuder du? 

hm…skulle MAX ge 50 spänn för det!! Gillade ej färgen så de är inget för mig :(
Tänkte säga 50-75 kr för den, eller är det för lite??

Jag skulle inte köpa en sån, mina har en tensdens att "åla" sig fram i sånna. Jag håller på en hagen :) Men för dem som selen funkar, är det ju jättebra!
#0 du kanske bör skriva vad det är för storlek på selen då dessa selar finns i en massa olika storlekar

jag tror att de är en S hon har :P Har redan pratat med pzyhr och vi kom fram till S :P
Jag har sånna selar och tycker dom funkar bra =)
#9 ja är det en small passar det ju till en mindre hona för jag hade två normalstora honor och den passade sådär på dom och på miilo såklart som är upp mot 2kg klump så prövade jag inte ens hihi
Jag hade väl tänkt mig en femtiolapp för den
Den som är intresserad kan skriva ett mail till mig, så skickar jag selen.
Och ja, det är en small 
Här kostar ett sånt illersele 119kr (nytt)
jag betalade 100kr helt ny för min i sundsvall

betalade 79 och 89 för mina, olika storlekar på dom, nytt i affären

#15 Har oxså sett på affär sådna seler för kring samma pris som du skriver. Och de är ju klart att man heller vill ha nytt om de ej är bättre begagnat och billagere :)
jo precis det skiljer ju inte många kronor mellan 50 och 79 direkt. men som sagt va ju denna sele inte använd mycket