Utlånas för avel 2008 !!
Hejsan =)
Lägger ut den här annonsen på begäran, det är alltså inte min iller.
En illerhane utlånas för avel 2008, allt jag vill säga om honom här är att han har stamtavla, långlivad å frisk släkt :)
är ni intresserade skicka iväg ett pm till mig eller maila mig på g.na.g@hotmail.com så är det bara säga att ni är intresserade så får ni ägarens mail :)
mvh Anna :)
En diskution som kommer att ta fart.
Varför kan ägaren själv inte sätta ut anonsen utan gå genom dig? Skäms hon över illern? Eller vad är det som är problemet att du sätter ut den i stället?
#1 jag tror det kan bero pga sånna nedrankande inlägg. Alla orkar inte med dem diskutionerna. på gott eller ont.
Jg har själv annonserat hanar åt bekanta som inte orkat "sålla" med alla så jag tog hand om de.
Förstår faktiskt oxå att folk drar öronen åt sig.
Sara
Var bor personen i fråga??
är hanen viltfärgad?
Det ni kan göra är och maila till g.na.g@hotmail.com där jag antar att ni får era svar.
Då personen inte vill skriva här på sidan. Så får vi respektera det helt enkelt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
personen i fråga kanske till o med inte är medlem på denna sidan, och därför bett fluffig om hjälp
vill ni veta något, skicka ett pm till mig :) svarar inte på mer än vad jag redan svarat på :)

Om man inte ens kan bemöda sig att göra ett konto och skriva inlägget själv kan man ju inte vara speciellt seriös.
Hoppas det finns en bättre anledning. Vore dessutom inte helt fel att skriva vilken färg illern har så slipper alla intresserade maila om det är "fel".
#9 Kan ju vara så att alla faktiskt inte har internet eller kan hantera en dator! Man kan väl vara seriös ändå??
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#9 men pga alla påhopp som susar så fort det kmr upp ngt i avel då är det ju självklart att man inte vågar skriva ngt själv ändå ?! och bara för att personen i fråga inte vill skriva en egen och har bett mig om hjälp innebär det väl ändå inte att h*n inte är seriös ?!….men nu tycker jag inte det är det denna tråd handlar om, vill du prata om det, visst skapa en egen tråd ;) but stay away from this :P
#11 men jag vill nog ändå inte kalla det påhopp i flera av de andra trådarna. det handlar ju oftast bara om människor som vill upplysa de berörda parterna… som vanligt är det ju illrarna som blir lidandes i slutändan.. men jag ska inte förstöra den här tråden mer.. tillbaka till ursprunget! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

putt
*puttar*

*putt*