!!! Happy Halloween !!!
Ville bara önska er alla här inne på iller iFokus en riktigt bra
Halloween. Med massor av bus och lek för båder er själva
och för era illrar.
Vi som önskar er alla detta är
Christel, Laban, Lina, Tiffanie, Tilly, Kahn,
Nanooq, Agnez och Jazz.
Se upp med alla häxor som är ute nu.

Tackar! Glad halloween till dig också!

När är halloween? Denna helg? *sugen på pumpapaj*
Tack för hälsningen förresten. '
Imorrn ställer man väl förresten om tiden?

Det är Halloween på onsdag =) Alltid den 31 oktober =)
golf.ifokus.se
den 28:e tror jag det är man ställer om :)

mmm, alltså natten mellan lördag och söndag.
inte mellan söndag måndag?
det kan vara bra att veta när man ställer om dne, måste jag ta reda på. hmm.
tack detsamma:)

tror det är natten mellan lördag och söndag. eftersom måndag är en arbetsdag och det skulle då blir för stor omställning, så tror man har en helgdag på sig att "ställa om" sig själv =) TROR…
golf.ifokus.se

i min kalender så står det att det är halloween den sista dagen i Oktober och det är på onsdag. Alla helgons dag är nästa helg.
Så det har blivit en liten miss där för denna helg så firar man inte halloween eller alla helgons dag.
Så flickor ni får vänta med nästa helg att hoppa upp på kvastarna =)

#9 ja det var väll det jag tänkte. hihi. kände mig helt lost när hon skrev happy halloween!! Men bättre att vara ute i tid :)

#9 skit också, jag som hade gjort mig iordning, startat kvastet och illrarna på fattades bara ja…får vänta till nästa helg då hehe

men dethär med halloween är rätt nytt i sverige (även om jag har "gått halloween" och sagt bus eller godis så länge jag kan minnas
) och de flesta tror att det är halloween på en helg, och brukar ofta tro att det är i samband med alla helgons dag… men det är 2 helt skilda saker…
för som du säger Smex så infaller Halloween sista dagen i Oktober.
Men inte konstigt att gamla människor blir sura när barnen kommer på helgen och ska ha bus eller godis, när de sörjer sina döda när och kära.
Och vissa är sura över att vi tar över traditioner från USA, men jag tycker Halloween är helcoolt och borde firas på riktigt i sverige också… på rätt dag :D
golf.ifokus.se
Jag och min sambo firar 4 års förlovning på onsdag. :P

#12 ja det är lite annorlunda men nog har väl vi alla firat Halloween. För man vill inte festa och gå Halloween mitt på en vardag. Det var ju ett tag sen den var på en helg.

vilken amerikaniserad smörja det här med halloween är
det har ju spårat ut. precis som jul-dekorationerna på allas tomter som drar en årsförbrukning el 

#13 grattis!=)
#16 Tack så mycket. :)
själv fyller man ju år på halloween…så ja…för er som undrar e jag en tvättäkta häxa :P

#18 Grattis! hehe jasså, så du ska ut och åka med kvasten och illrarna till helgen då asså;)hehe

#18: Ja du gör ju det. Men bara så du vet får du inga presenter av mig din häxa :-)
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#20 TOOOO LATE!!! har redan fått underbara presenter från dig å familjen..så det så :P