Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 1040 ggr
lolla87
0

leksaker - gjorda av er!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kusin var hos mig när jag fyllde år och då sa han att jag skulle göra en leksak till bobby…

jag skulle ta ett kinder ägg och fylla det med ris och sen tejpa runt det så att det inte skulle gå upp! det blev jättebra och bobby tycker att den är rolig!!!!

-vad har ni gjort????  Visa! =)

här är våran!

sarae
0

åh va kul! här har jag fyllt plast rör med godis, å gjort nått liknande.

sen har de alla varsin sån här som e mkt uppskattad. med bjällra i.

lolla87
0

#1 ja dom har jag sett att du gjort! har du sytt in en bjällra i dom?? alltid roligt att göra egna saker tycker jag! =)

sarae
0

#2 yup det finns en bjällra i

skrollan
0

en vanlig petflaska med macarone ri och en strumpa runt. Billitg och bra :$ men det är den bästa leksaken här hemma :)

Norrskenets
0

Här kommer lite leksaker som är populärt här hemma nu iaf=)

först en svart, vit och grå boll med gjällra i=)

Norrskenets
0

också råttan som va en mus från början hehe. Vet ni en sån där liten tygmus (finns i svart, vit och grå) som man bara behöver nudda så piper den, den slaktade dom nästan på en gång plus att jag tyckte den lät föör högt. Så jag virkade till en råtta, la musen inuti råttan, stoppade med bomull och sydde igen=) så nu piper den lagomt högt och ingen risk att dom får i sig några delar=D*väldigt nöjd*

Norrskenets
0

Råttan har till och med som ni såg på första en lång svans som är perfekt att hålla i om man vill leka dragkamp också har den till och med öron, ögon och nos=) hehe

Trissan
0

Jag har tagit en tröj ärm (långärmad) och rullat ihopp ett hårt papper och stoppat i tröjärmen, då blir det som en tunnel eftersom det hårda pappret töjer ut ärmen - Då blir det en tunnel :D

______
()_____)  <- Typ sådär Glad

Trissan
0

Ojdå "tunneln" blev lite flummig :P Hoppas att ni förstår :D:D

lolla87
0

#5 vad bra det blev när du virkade då! ävet lätt att bita i ;)

lolla87
0

#8 tror jag förstog….. men drar dom inte ur papperet då?

NoraDede
0

tror kanske inte det då det är ett hårt papper som spänner ut tyget

Norrskenets
0

#10 japp, fick virka och se hur det vart sen drog man bak några virkningar och fortsatte tils det va bra hehe=) och den är väldigt lätt att bita tag i och springa iväg men ändå väldigt tålig som råttan=D

Fruttisen
0

Mina gillar inte alls leksakerna jag har köpt hem. När jag försöker jaga upp dom genom att rassla/skaka/låta/kasta med leksakerna tittar dom bara på mig som om jag vore dum. Ska till att göra en hoppring och vickbräda idag…Socker gillar ju att göra trix, så kanske kan vara nåt…någon som har tips till andra leksaker än sånna "små råttor"?

HannaM
0

blompinne med ett långt tygband, typ fleece.. kanske någon pingla på.. rör av alla de slag såklart…