Svartsjuk iller
Känner att jag måste be om hjälp nu, även fast det är lite skojigt iallafall.
Min kära iller kan inte riktigt acceptera att min kära pojkvän Anders bor under samma tak som han. Han avskyr verkligen Anders som pesten vissa tider. Anders är den enda han biter och då biter han riktigt hårt ibland. Det är inte så att Anders har varit elak mot han, bara inte gosat med han lika mycket med han som jag gör, vilket gör att han inte låter han vara närheten av mig vissa gånger, fast ibland går det bra… Vad kan detta bero på?
"Chaos is a friend of mine."
illrar är ju precis som vilken person som helst, egna individer,,,jag känner igen det där och Devil har vart väldigt reserverad mot mina tjejkompisar likaså, men ge det lite tid…en tjej som Devil inte tycker om har han bara för någon dag sedan börjat slicka på kinden, en person som han bet i början oxå…men visar personen (din kille) kärlek till illern så kommer det nog ge med sig skulle jag tro. Låt han ägna lite tid ute med han på promenad eller så, låt dom hitta på saker själva så han kommer trygghet hos han så kommer det funka är jag rätt säker på…good luck! ;)

mycket bra råd Vattunalle, att få illern att ty sig till din pojkvän kommer säkert stärka bandet.
En sak som min numer döda iller alltid gjorde var att bita alla som kom in i lägenheten, OM de inte direkt tog upp illern för att hälsa. Dvs direkt när de tagit av sig skorna så vart de tvugna att plocka upp illern och klia den lite. väntade de 3-4 minuter så fick de sig ett bett. Men plockade man upp den och gav den lite bekräftelse så var den såååå nöjd…