Femårig hona omplaceras.
En riktigt trevlig brun illerdam söker hem. Sällskapssjuk, bitfri och gillar promenader (antingen i din jacka eller så går hon själv). Sover gärna i sängen med dig på natten. Hon är en bit ifrån 100 på lådan tyvärr, men det kanske kan bättras. Hon är väldigt duktig på att bekanta sig med nya illrar, så hon kan nog tänkas fungera med andra. Hon söker ett "sista hem" hos dig som vill skämma bort henne med uppmärksamhet och god vård. 
En symbolisk summa kommer tas för henne, och kontrakt skrivas.
Intresserad? Hör då av dig med mail till robinblaj@hotmail.com och berätta vad du kan erbjuda damen. Frågor besvaras gärna per mail.

Underbar liten tant är det. Bor tillfälligt hemma hos mig nu och har blivit bättre på lådan nu när hon är själv…
hoppas hon hittar ett bra och fint hem=)

Guuud vilken vacker tjej. Är det en akut omplacering?

#3 Det är inte så akut. Men vore bra om hon kunde komma till nån med lite mer tid så snart som går. Jobbar större delen av dagen så hon blir ensam så mycket.

Oki. Jag flyttar nu i december men man vill ju få ordning på ekonomin innan man skaffar sig en iller. Vill inte riskera att man måste omplacera själv sen bara för pengarna.
Jag hade denna iller som akut först o den som tar hand om henne vill jag gärna ha kontakt med. För denna tös är mysig.

Jo hon verkar jätte mysig. Nästan farligt att vara här inne och kolla innan man är säker på att det går att ta hem en :P
Jag vill ju ha en omplacering och för min del ser jag det bara en fördel om man kan ha kontakt med en tidigare ägare.

Var i landet finns hon?
Katrineholm
putt

*putt*
putt
putt
putt hur går det för henne?

Om jag inte minns helt fel får tjejen kanske ett nytt hem idag.
Okej vem är det som ska ha henne

Jasså, är det nån här inne?=)

#16 17 Jag vet inte alls vem det är som ska ta henne. Ni får vänta på att Robin eller Elin kommer in så får de svara på det!

hehe okej

Ja om allt går som det ska kommer tösen att hitta ett eget hem i dag. Vi håller tummarna stenhårt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Japp idag har hon flyttat. Så annonsen är inte aktuell längre.

Vad skönt att höra Robin. Nu blev jag glad.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Härligt robin, bra jobbat!

va skönt=)