OMG!! villken oootrolig vacker iller=) Ser nästan ut som choklad på nosen, man blir lite sugen haha =)
Vilken vacker iller, har ett jätte fint ansikte. Men så är jag också galen i tomtar så jag är väl lite partisk där.

nej den första e ljusare

Haha! De ÄR syskon! 
så söta & så sött skrivet! Så söt att jag svimmar varje dag…

#5 men kan du ge dej nu. Titta va rätt ja hade! Dom är till och med syskon. sluta försöka "sätta dig på mig"!!
#6 hehe va rätt jag hade, dom är verkligen lika varann…visst va de hon som va ljusare när dom va yngre och sen när du skulle hit så hade du svårt att skilja på dem haha, verkligen tvillingar ju, har till och med det där söta gula "skägget"
#7 du har ju för fan blive helt störd i huvudet emma!!! jag sa att jag tyckte den andra var ljusare än saffi, saffi är ju lite mer gul aktig…

#8 nä, jag är less att du försöker veta bättre än mig hela tiden. jag vet själv hur mina ser ut…jag är vell inte blind heller. Vet inte heller va som tagit i dej, bara ja skriver nått i nån tråd så måste du kommentera det. förstör inte den här tråden.
#9 jag försöker inte veta bättre än dig jag tyckte att den va ljusare… får jag tycka som jag vill eller? det är du som ha fått iller beroende. du stöter bort dina nära för illrar med mera. så jag får inte kommentera vart jag vill? förlåt då ska jag inte skriva ett ord i en tråd där du ha skrive för det får jag ju inte enligt dig

#8 om du tittar i fotoalbumet så ser du att hon har samma söta gula skägg som Saffi.
#10 nä men andra saker också, tex att du vet hur min Saga ser ut osv. du får visst kommentera vart du vill men du ska jämnt kommentera mot mig. Det där är bara omoget "förlåt då ska jag inte skriva ett ord i en tråd där du ha skrive"
#0 Hur är din tös och va heter hon?*nyfiken* har pmat dig
# ja så klart du vet hur dina illrar ser ut men bilderna ni la ut nu så skrev jag att jag tyckten den andra va ljusare än saffi… men det fick jag ju inte tycka.

#12 det va en sån onödig kommentar bara och när man bara låtit det gått så rinner det över till slut.
#12 ingen kommentar till dig mer

naw vad söta =) syns verkligen att dom är syskon :)
dom var JÄTTE lika Emma !!!!!
ja det där va ju en pik till mig men som sagt tyckte jag bara att den andra var lite ljusare men man får ju inte tycka vad man vill i denna tråd…

#16 Tack=), ja jag tycker man kan säga att dom är tvillingar
en pik? VArför tar du allt så hårt, det är synd. För att jag tyckte dom var jätte lika, och då blir jag påhoppad för att det ska vara en pik?

Jisses… Fattar inte hur en tråd som handlar om "så söt så jag svimmar varje dag" kan bli så som den blivit…
Håller med… skitsöt… och ja, de är lika =)
golf.ifokus.se
#19 ja då ber jag så mycket om ursäkt men jag tänkte lixom eftersom det var skrivet emma så fint… och inte många kallar henne emma på denna sida heller. men men jag ska inte skriva mer vad jag tycker så länge vissa skriver mycket i tråden, jag har lärt mig vilka dom personerna är oxå
OMG, den nosen vill jag ha =)
Okej, nej jag visste att hon hette emma för att vi brukar prata om illrar och jag berättat mykcte om mina djur för henne och sådant :) Vi har bett varandra om råd och en massa.
Okej, det är bra att veta vilka personerna är såan fall.