Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 911 ggr
Norrskenets
0

En 8 veckors valp till salu=(

Så ung och redan omplacering… han måste bara ha haft h*n i högst en vecka.=(

http://www.blocket.se/vi/13735463.htm?ca=4_s

Hoppas denna söta valp kan hitta ett bra nytt hem som h*n får stanna livet ut hos.

[jenkass]
0

suck jag blir så trött

sarae
0

mmm såg annonsen igår å ble helt kär i denna sötnos….inte så svårt att lista ut vart stackarn kommer ifrån--suck

bnoffan
0

Tänk att man aldrig slutas förvånas över människor..

[kjamtessa]
0

Ser ut som en härryda iller som min sessan :P :D

sarae
0

yup halvbror till min bebis då ;)

[kjamtessa]
0

Vad heter föräldrarna till din? :D

Pandae
0

åh fy tusan så söt han var:O
stackars liten:( så hemskt att behöva flytta redan!
hoppas han kommer till ett bra hem som har massa tid och vänner att leka med:)

JossanH
0

men jisses, hur kan man komma på en vecka efter att man köpt ett djur att man inte har tid för det!? snacka om brist i planeringen…

Sajtvärd på Iller.ifokus

vivalaferret
0

folk verkar inte värdera djurliv säskilt högt. fan det e ju ingen leksak som man kan slänga när den blir tråkig eller jobbig. denne lille stackarn verkar ju inte ens fått en chansLedsen

Faxlin
0

Men nog kan de ha haft illern mer än en vecka. Det står visserligen att grejerna inte är mer än en vecka gammal, men hur är det med illern?
Det finns ju de som köt valpar så tidigt som 5-6 veckor unga så vem vet.
Dock en liten tid i alla fall att komma på att man inte har tid.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pandae
0

Jo, tycker faktiskt att de är så typiskt vissa människor att skaffa söta djur för att dem är söta men sen när man väl har dem var det inte så himla kul och då har man helt plötsligt inte tid längre? Eller så kom dom kanske på att en iller krävde mer tid än de tänkt. Jag vet inte.

Synd att valpen inte bodde närmre, då hade jag velat kidnappa honomGenerad

Zaria81
0

#8 Undrar samma sak,vad tänker man med?

Pandae
0

Jag mailade och frågade lite om valpen,visste någon vilken uppfödning han kom ifrån ? (isf kanske ni kan maila mig) =)

Norrskenets
0

hoppas han kan få ett bra hem iaf*håller tummar och tassar för honom*

sarae
0

#6 jag e inte hundra eftersom det e en omplacering, men han e född 4/8 så troligen heter föräldrarna lina och nemo (?)….han var bara ca 7 veckor när han omplacerades…och ägaren hade haft honom i ca 1,5 vecka..alltså var han 5 veckor när han flyttade från mamman…och jag kan säga att det märks!och det är verkligen inte kul!

Pandae
0

så han är omplacerad en gång och ska nu omplaceras igen? (om det är den valpen du tror att det är?)
Gud vad hemsktGråter

Norrskenets
0

#15 va hemskt =´( snacka om att ta rekord….

sarae
0

#16 #15 nu pratar jag om MIN valp…inte den som e på annonsen ;) men min valp kommer antagligen från samma uppfödare

Pandae
0

ahh…usch stackars din valp…men vilket bra hem han fick sen!!Skrattande..

sarae
0

#19 vette katten om han håller med om det ;)

skrollan
0

det är för pengarnas skull, man blir aldirg förvånad.

Pandae
0

Jasså inte? Han fick många vänner och en illertokig ägare, är inte de en bra sak :)?

Ska be min vän som vill ha en iller att ringa på denna valpen, min sambo går inte att övertala denna gången:(

sarae
0

#22 hehehe å 2 illrar som vill äta honom levande..å ett boende i en rosa mardröm!

Pandae
0

=O accepterar dem inte honom?
rosa kanske kan va lite illa;) hahaha han kanske blir lite flickig av sig;P

Kan inte någon köpa illern till mig o ge honom till mig så kan inte sambon säga ngt;)

sarae
0

#24 de vill på allvar döda honom. antagligen för att han e tagen förtidigt, och inte har lärt sig "illerspråk" ännu…de är bara mina 2 andra illrar som accepterar honom, och det e nog bara för att de två inte heller e som de ska ;)

HannaM
0

Sara.. belsebub måste få komma till din rosa lägenhet=) han äälskar orsa=p

sarae
0

#26 bara att skicka hit honom ;)

HannaM
0

#27.. kommer buffy the bitch i utbyte så hon och elliott kan vräna om sitt gemensamam intresse.. äta illrar

sarae
0

#28 oh yes! du får henne direkt!

HannaM
0

#29 ja men det låter väl bra då… elliott och buffy i köket och resten utanför detsamma…

AlbaStiffler
0

Borde inte illern tillbaka till uppfödaren?