Foto-tävling, City
Jag måste bara berätta att jag och Joppe var med i tidningen idag! :) Det var en foto-tävling i city, där man ska skicka in en bild på sig själv och sitt husdjur. Hihi, bilden är jätte liten men ändå! Var bara tvungen att skvallra lite… ;p
Gör som jag och maila en bild: djur@city.se Skriv ditt och djurets namn och ålder. Och max 25 ord om vad som är bäst med ditt husdjur!

Vad roligt joppe. Denna fotot tävling gäller bara de som bor i Stockholm va? Eller har jag fattat fel då?
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag såg det. Jättefin bild!

Nej, det spelar nog ingen roll vart man bor.. det tråkiga är ju bara i så fall att tidningen bara ges ut i sthlm! :(

Okej, jag fick för mig att det bara var i Stockholm man fick bo, men då ska jag genast kolla igenom mina bilder också.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Det tycker jag! 

På citys hemsida finns alla tidningar laddbara :)

Är det fler som har skickat in kort. Jag letar fortfarande efter bra kort. hihi
Audiatur et altera pars

Jag blir alltid så dålig på alla kort med illrarna så har ingen bra och skicka.
Hmm har inte något bra kort på mig själv med illrarna. Men jag får be chrille ta ett på mig. Så tar jag ett på honom. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jamen, vilken miss av mig. Jag måste ju också vara med. Då hoppar jag över det. Men får väl ta med någon av barnen på deras illrar och dem då. ;-)
Audiatur et altera pars

Hur gick det? Var det några här inne som anmälde sig??
Audiatur et altera pars
Skulle vara kul och anmäla sig. Men man måste ju få tummen ur och få iväg det oxå. Man blir lite lat ibland. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

hmm, när är sista datumet då? Någon som kommer ihåg?
Madde speeda på och få in ett kort nu då. Jag har ju som vanligt inte lyckats. hihi
Audiatur et altera pars