Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 155 ggr
Smeagol
0

Frallan & Smeagol syskonkärlek??

Nu har jag haft frallan ett bra tag, eller de känn så. de är lite mera än ett halvår. Han är ännu ingen gosegris, men grymt snäll och ganska lydig i vissa fall. Han lyssnar då när man säger till honom. Smeagol skiter fullständigt i mig för de mesta. ha ha.

Ialf så tänkte ja lite på de hära om hur de fungerar tillsammans. Ibörjan var de ju caus!! Men nu går de ju jätte bra.=) Men ibland blir de verklige sura på varandra, men sedan går de över. Tror ni att de är som med sysskon eller??De börjar med lek och sedan blir de allvar lixsom. Och då sover de på skillda ställen, sedan blir de sams och sover på samma ställe. Lite häftig att se hur dem beter sig. Sedan var de ngt mera som ja funderade på med de har ja totalt glömmt bort!?

Frallan analköttlar har ialf blivit bra, de löste sig själv :) Men har stenhård koll på honom så de inte svullnar upp igen.

Ni får gärna berätta hur era illrar beter sig!

emoflickan
0

våra illrar beter sig precis som bröder (tjabo & gimli är ju t.om bröder;) heh mina är likadana..dom börjar busa men sedan gör ngn ett ödesdigert misstag, som att bita lite för hårt o då blir det blodigt allvar haha. men det går oftast över relativt fort och det är ju aldrig så illa att man behöver sära på dem..sock blir det lite skrik o väsningar då o då ;)

Smeagol
0

#1 haha. ja så är det nog. Men undar om illrar kan bli riktigt sura på varandra, så som människor. i flera dagar!? Ngn som har nån erfarenhet av det??

Smeagol
0

puttar* ngn som vet om illrar kan var långgriniga!?

Faxlin
0

Japp illrar kan vara lång griniga. Har varit med om den sorten med :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#4 ja ha,. då var inte mina tankar så fel då. Verkar som att frallan och smeagol är inne i en sådan period. för de bråkar alltid tills de blir allvar.. men men de går väll över.