Beldins sista april
Japp vi hade en liten kamera stund när han var ute med matte Malin idag. Kunde bara inte motstå att knäppa bilder. Och till skilnad från när jag fotar på töserna mina blev jag faktiskt nöjd med dagen skörd av kort. Så nöjd att jag vill dela med mig till er här inne.
Om inte annat kan det kanske vara skojigt för Carola att se hur hennes grabb har det ;-)
Beldin hos Malin.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jättefina kort åsa. Och vilket fint väder ni verkar ha haft. Här har det varit mulet mest hela dagen. Som tur va så har det inte regnat.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Och ännu fler fina bilder som du har och visa upp. Superkul

#10: Jättefin närbild

#14: Han ser ju superrolig ut på det sista kortet. hahaha.

Vad sööta bilder :D

Så matte Carola, så sa de att jag skulle posera riktigt så du fick se hur jag såg ut nu. Lite skämmigt i rött sele med rosa koppel. Men jag gav mig, för malin har lovat att köpa mig två nya selar. Ett vanligt i tyg, men i grabb färg och ett snygg sele i läder ;-)
Audiatur et altera pars

Åh en riktig snygging är han Beldin =)
Superfina kort Åsa!

Tack, Elin.
Visst är han fin, riktigt fin faktiskt. hihi
Audiatur et altera pars

Beldin är en helt underbart vacker kille!! Måste faktiskt säga att han är riktigt söt i sin röda sele och rosa koppel, kan tänka mig hur söt han var med ett rosa sele :)
Hmm.. lädersele… kan se detframför mig. jag hade ett sådant förut, brukade använda det på Silke ibland. Ett svart lädersele, jättesnyggt! Men jag använde det inte så ofta så det kom till bättre nytta hos Marit som har/hade det till GusGus :)
Underbara foton!! Kul att se hur mycket han tycker om Malin, och hur mycket hon gillar honom :)

Skojigt att du tyckte om korten Carola. Malin var lite skraj för att du skulle kidnappa honom när ni kommer i maj;-)
Audiatur et altera pars

#21 Hälsa Malin att jag ska försöka låta bli att göra det :)
Vilka jättefina bilder du har tagit åsa!! Ser ut som både Beldin och Malin stortrivs i varandras sällskap 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#22: haha, tror du att hon vart lugnare nu. Det enda hon såg var ditt "försöka låta bli" hihi.
Nej, allvarligt, han har verkligen blivit oss kär här hemma, och numera räknas han in i gänget liksom. Det är skojigt. Ska bli kul att se hur han går ihop med Nikita också nu. De ska få träffas här i veckan för första gången tänkte jag. ;-)
Eller ja, de har ju träffats ute när vi går på promenad men aldrig varit lös inne ihop.
#23: Tack för berömmet av bilderna. Är så glad över dem. Vart lyckade faktiskt ;-)
Och ja Malin och Beldin trivs ihop som handen och handsken. Hon har inte fäst sig vid en iller på det sättet sedan Nala dog 2003. Hon var ju Malins tös liksom.
Audiatur et altera pars

#14 Åh vilken underbar bild hehe den gillar jag!! jätte fina bilder Åsa. Malin och Beldin verkar ha hittat varandra

#25: *Asg* Visst var den häftig. Tror det är första gången jag fått en sådan bild på en iller. Ja, som inte är ett virrvarr av suddiga konturer då. hihi
Japp, Malin och Beldin är ett radar par här hemma. Hon är sååå rädd att bli av med honom. ;-)
Audiatur et altera pars

Beldin verkar ha fäst sig enormt vid Malin och sådant måste man ju ta hänsyn till… så Malin behöver inte oroa sig för att jag stjäla tillbaka honom.
Kram

#27: Ska hälsa Malin det. Så nu kan hon lugnt fortsätta klema bort honom. Hon sa så sent som igrå till mig; Tänk om Carola tycker han är så gullig nu att hon inte låter honom stanna hos mig då? Jag kanske skulle låtit honom få fortsätta bitas istället. hihi
Hon är lite rolig min dotter. Men jag kan lova dig att han blir ompysslad på bästa maner här hemma. hihi
Hon hörde att han tycker om fisk, så gissa vem som jagar på mig om att ge mig ut i boden och leta efter fiskespöna då. För det är klart han ska få färsk fisk.
Hör och häpna till och med gubben min höll med om detta. ;-)
Audiatur et altera pars
Beldin kommer säkert att bli jätteglad, om han får färskt fisk ibland.
Praktiskt att gubben kan komma ut och koppla av med fisket och Beldin får lite extra festmat.
Huvudet brukar vara den godaste fiskbiten. Så ni kan ge honom skallen och ha resten av fisken till middag.