Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 402 ggr
Xannadu
0

Hmm Pluto blir nog LITE bortskämd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Uppdatering av Pluto för de som vill veta :)
Han får vara med hundarna hur mycke han vill. Han accepterar dem om dom håller sig på sin kant och om han får teririsera dom :D

Varge kväll är det bustund i röret och det är jätte roligt. Han har tänder det har jag kollat men man känner dom inte. Man kan stoppa in hela handen i röret o busa med honom utan att han biter. Han stoppar ut huvudet i röret o gappar då ska man stoppa fingret i munnen på honom. Han är bara för söt.

Efter en stund så ska det ätas mat men bara om man matar honom. Så då är det att sitta o ge honom bit för bit av sin iller mat *visslar inte bortskämd*

Sen när kvällen kommer o han ska till sitt nattrum så är det mysstund är han väldigt trött blir det att vi myser en stund i sängen o han ligger på min bröstkorg o sover. Är han mer i farten så blir i famnen en stund med småpussar på huvudet.

ÅÅÅåå måste bara berätta i går kväll så hade vi en mys stund i sängen o för första gången så tvättade an mig i ansikte o på halsen o man blev väll inte lite överlycklig för de. Sen fick jag för första gången en nos puss av honom så det var värkligen en toppen kväll i går. Annars brukar man bara få pussa honom på huvudet.

Är såå glad över att vi fick behålla denna lilla piller. Så han kommer att bli mer bortskämd. Han är vår nya lilla bäbis :)

Sara
0

Roligt att det går så bra!

Sara

babsan
0

Va skönt att det går bra =) låter som att han är riktigt bortskämd hurru ;) riktig söting =)

Xannadu
0

Vadå han bortskämd Oskyldig hur kan ni tro de :)

skrollan
0

vad roligt att höea din lilla historia :)