Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 582 ggr
Miss-Me
0

Det värsta som har hänt:'(

GråterMin berner sennen hund Bonnie som är 8år gammal måste avlivas imorgonGråter. För hon får ont i lederna när det blir kalt och så hon har ätit medesin i typ 2år nu men helt plötsligt en dag var hon jätte smal så man ser hennes reben men hon äter som en häst nu men det är precis som att hennes kropp inte tar till sig det hon behöver från maten så hon är altid jätte hungrig detta hände för en vecka sen:( så imorgon kommer vetrinären hem till mig och ger henne en sprutaGråter och när hunden har ätit av medisinen i 2år så slutar njurarna att fungera så det är kanske det som har hänt. Vi hämtade henne när hon var 8veckor jag var jätte liten då så jag kommer inte ihåg så mycket men efter det så har allt varit toppen hon är verkligen min allra bästa vän och helt plötsligt ska hon gå bort!Gråter

elinn
0

Beklagar verkligen sorgen

[jenkass]
0

förstår dig! vi hade en schäfer tik (som mamma o pappa skaffade samtidigt som dom fick mig) så hade ju henne jämt bredvid min sida, men till slut så blev hon förlamad i bakbenen o blev tvungen å avlivas =( hon blev 12 år.

Miss-Me
0

Det känns som om jag ska dränkas i mina tårarGråter mina ögon gör jätte ont eftersom jag gråter så mycket. Jag vet inte hur jag ska klara dettaGråter Hon är min allra bästa vän och nu  helt plötsligt ska hon dö. och jag får inte ledigt från skolan imorgon så jag kan inte ta förvälGråter så imorgon när jag kmmer hem finns min hund inte kvarGråter

skrollan
0

jag beklagar. vi var tvugna att avliva våran boxer tik ami för två sommrar sedan pga av att hon inte orkade mera, det är hemskt. Hon hade också vart med mig i alla år. =( hon blev 14.

Faxlin
0

Förstår så väl din förlust. Tänker på dig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tesan
0

Beklagar sorgen…

Norrskenets
0

va hemskt, men ni gör helt rätt. Jag gruvar mig för min äldsta hund som är 8år nu och hennes mamma blev 10 så man vill helst inte tänka på att hon inte kommer att finnas här så många år till.

Varför får du inte ledigt från skolan!?! skulle inte jag få ledigt så skulle jag sjukanmält mig, man har rätten att få ta farväl från sin livskamrat*usch va arg ja blir* hoppas du fixar så du får stanna hemma*tröst kramar*Gråter

Aniron
0

Klart du ska sjukanmäla dig!

*Stor kram*

Emmsa
0

Beklagar verkligen sorgen! Det är aldrig lätt att mista sitt djur :/ I den sorgliga stunden så får du tänka på att det är bäst för henne (det är inte lätt jag vet, har själv fått avliva en 9 årig blandras hanne för att han hade prostatacancer) hon får kila över regnbågsbron och slipper ha ont mer.

*massvis med kramar*

Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!

Norrskenets
0

Sitter här och kan inte sluta tänka på dig och din älskade hund. Hoppas verkligen du står på dig och stannar hemma, det är så lätt att bara sjukanmäla sig. Jag skulle nog också fråga om lov att få ta ledigt men skulle dom säga nej så skulle jag ändå inte kommit till skolan, det är ju ändå en familjemedlem. snälla stå på dig gumman och stanna hemma och va med Bonnie när hon får somna in så hon känner sig trygg. Skolan eller någon annan har inte rätten att bestämma detta.*lider verkligen med dig ska du veta*Gråter

fluffig
0

Beklagar sorgen :'(

AlbaStiffler
0

:'(

babsan
0

nej vad tråkigt =''''( som sagt det är bäst för hunden även om det inte är lätt för en själv, stackars dig, jag vet hur dte är att inte få säga hejdå…. lider med dig =(

*1000 tröstkramar*

Miss-Me
0

tack alla!