I den här magen......
……finns det minst 2 valpar som kommer ut runt den 8 maj!
Var och kollade Mini idag, och på ultraljudet kunde veterinären se 2 mörka blåsor med nått litet vitt i. Troligen är det fler eftersom hon bara tittade på ett ställe…så nu är det bara att vänta och hålla tummarna för att allt går bra =)
Amor vincit omnia
Åh va kul. =) Jag håller tummen på att det blir fler än 2. När är det dags???
madde
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ohh, superskojigt Veronica. Håller tummarna för att allt går som det ska.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roligt :) Hoppas allting går bra!

Åh vad kul =)
Hoppas verkligen allt går bra för Mini och att hon får många härliga valpisar =)

Japp, och damen fortsätter växa hoppas jag? Verkar hon må bra?
Audiatur et altera pars
Ja vi håller tummarna på att allt går bra under hela graviditeten. 
Nu börjar hon bli lite rund, känner att det är en bula som kommer ut efter revbenen……varför ska det vara hela 2 veckor innan de tittar fram!!!!
Amor vincit omnia

*Asg* Ja, tänk vad två veckor kan kännas lååånga.
Audiatur et altera pars
Två veckor, lång tid när man väntar. Ska bli spännande att se hur många det blir till slut!

har du köpare på alla? en kompis ska skaffa en iller nu så jag hjälper till att hitta en valp till han..
Denna vän är underbar med djur och han älskar våran nisse jätte mycket..just däför hjälper jag honom..valpen kommer bli omhändertagen på ett kungligt vis..om någon vet vem som ska ha valpisar som inte är bokade är jag tacksam..
Så länge man inte vet hur många valpar det blir är det svårt och säga om det är fullt eller inte. 
Själv ställde vi oss på några listor förra året hos några uppfödare och idag sitter vi här med 3 st. 

okej.. vi hoppas på att få en bebbe från åsas men ville hjälpa vår vän då jag vet att han blir en utmärkt pappa..hihi så om någon ville höra av sej till mej på mitt msn eller så om dom vet vore det jätte bra..
Det kommer garanterat finnas en iller till din vän oxå ska du se. =) Be honom ta kontakt med några uppfödare. =))

Be din vän ta kontakt med mig då nisse, vore väl lite skojigt om två syskon hamnade så nära varandra.
Audiatur et altera pars

åsa det kan jag göra..:-) tack så mycket

Ohh, en valpis mage. Pussa på den från mig. ;-)
Audiatur et altera pars
Vilken gosig mage Mini har!
Åsa: hur går det hemma hos dig?

Ja, hur går det här? Ja, Bella och Beldin lever i fred ihop. Tror Beldin är glad med sällskap igen. hihi
Annars så tror jag det tagit sig men det får framtiden utvisa.
Kiara ska ju få kurtisera med Dunder nu i veckan så det ska nog bli bra där också. hihi
Audiatur et altera pars
Åsa: va roligt att det rör på sig hemma hos dig! Kan tro att Beldin är glad åt att få lite illersällskap. Hoppas dom gjort det dom ska, har samma ovisshet när det gäller Pyret och Gordon. Tror att det tog, men vet inte alls..*suck* Äntligen ska det bära till för Kiara, låter underbart!

Japp, det finns ju några som väntar med spänning på den kullen;-)
Vi vill ha mööörka valpar och en grävling. hihihi
Audiatur et altera pars
Massor med möööörka valpar och en stooor grävling. *S*
Undrar om jag skulle se ifall jag kan hitta mönstret, och skicka det till -eM-, det är ju början till grävlingen. *S*

haha, ja det vore häftigt. ;-)
Funderar på att färga den som en grävling och ta ett kort. hihi
Audiatur et altera pars
*S* Kan tänka mig hennes min när du visar upp den!

jag väntar spänt på den kullen..ville ha en grävling när jag va liten men tyvärr är min far livrädd för dom..hihi men nu kan han inte säga något längre…jag längtar sååå mycket..har redan börjat planera här hemma med olika aktiviteter och skoj..nisse hjälper sjävklart till..han är duktig när det kommer in fregolit i huset..då blir han snabbt vit..:-) han e söt.

haha, ja vi är några som väntar med spänning. Hoppas hon inser det också och inte gör oss alla besvikna bara ;-)
Audiatur et altera pars

det får hon inte göra..hon kommer få dom mest bedårande valpar som finns..jag såg en liten iller tjej på 8 veckor för ett par dagar sen..gud vag jag blev stöt kär i henne..dom är så underbara
å vad kul!

haha, fast hon har lurats förrut. Bara så att ni vet. Hon är en lurig dam det där. hihi
Audiatur et altera pars