Bilder från träffen
Ja nu har vi i Gefle haft en liten men trevlig träff. Som vanligt är jag inte den bästa på att ta kort men några blev det 
När alla åkt hem kom jag på att jag inte tog några kort alls på personerna som var här utan bara dom fyrbenta små sötnosarna (tror inte det var någon annan heller som knäppte kort på oss ägare)
Här är iaf några av mina kort så hoppas jag på att ni andra som var med fyller upp den här tråden med många, fina kort 
Börjar med en bild på Elvis ganska sent tagen då alla illrar låg helt utslagna efter bus…
Jättefin bild elin som du har tagit på elvis. Den ska du vara jättenöjd med. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vad kul det är och se bilder från träffen. Så nu hoppas vi även att åsa och veronica delar med sig lite. =)))

#1 Tack Madde! Ja den är jag riktigt nöjd med =)

#4 Fyller på med att berätta att det är Triss och Johan på bilden =)

Vilka härliga bilder ni har fått på illrarna!

Jättesöta bilder :)
#4 Jättebra bild på johan och triss. Fast johan blir ju alltid bra på bild. Han har DET för att fastna på bilder.
Hehe.
Måste oxå säga att alla dem andra bilderna oxå är jättefina. =)

#23 Dem ser riktigt trötta ut.

HIhi vilka fina och kul bilder!!
Ser ut som om ni hade en riktigt mysig träff!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Alla era bilder är jättefina. =) Jättekul att ni har lyckats få så pass många bra.

#25, #26
Det är Chiquita på båda bilderna =)
Jisses vad jag önskar att jag varit med! Jättefina kort!

#28 Stackars Elvis, vad hade han gjort för ont
*hihi*

#33: Men dunder tyckte kanske att Elvis var lite sexig, eller åtminstone hade han fyra ben och en svans. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#34 *ASG* Nu va du rolig! Fast Elvis håller nog inte med mig.

Superfina bilder Åsa! Nu väntar vi bara på Veronicas konstverk =)
#35: Den bilden ska du vara jättenöjd över. =))

#34 Ja, något speciellt måste han ha haft min Elvis =)

#36: Det gör han säkert inte. hihi
Vad många snygga kort du fick till elin, så skojigt att se dem, trots att jag faktiskt var med. ;-)
Audiatur et altera pars

*hojtar* Veronica!! Vi vill se dina bilder ju. hihi
hoho, nu får du se till att få en ledig dag snart så vi blir lite uppdaterade här inne. hihi
Audiatur et altera pars
Elin har du någon bild på dina nyfärgade skåpluckor. =)
Vad fina bilder, så kul att se vad ni pysslade med i förra helgen! ;)

Japp, vi kröp omkring på golvet och försökte fota en massa illrar som inte ville bli fotade. Tror jag utan överdrift slängde 60 kort när jag satte mig vid datorn sedan;-)
Tur man har digitalkamera säger jag bara.
Audiatur et altera pars
haha, vilken underbar syn det måste ha varit! - Synd att man inte kunde vara med och beskåda detta lustiga fenomen =)
Digitalkamera är guld!! - Hur tusan klarade man sig innan tro.. 

Innan digitalkameran hade man 24 kort med illersvansar på. hihi
Ja, det var nog en syn för gudarna när Veronica, Elin och jag låg som tre idioter på golvet. hihi
Audiatur et altera pars

#47: Vi skulle ha madrasserad golv vi illerägare så det blir skönare att ligga och knäppa kort på dem. hihi
Audiatur et altera pars
#47: Oj vad fina luckorna blev. Eftersom jag har sett för så vet jag vilken otrolig skillnad det är. Kanon helt enkelt. 
Vilka underbara foton!!!! 

#68 Det är Chiquita som snuttar på Elvis öra =)
Superfina kort Veronica =)
Jättekul att vi äntligen fick se dina fina kort. =) Så kul det är när det var så många som tog kort. =) Korten är jättefina veronica.
Vilka härliga bilder! Jätteroligt att få se se mer från träffen!

*Asg* Men Veronica, knäppte du kort på mig när jag låg på golvet och fotade? Taskmört. hihi
Ja, nu fick ni andra se hur vi mestadels såg ut under träffen. hihi
Obekvämt var det i alla fall, nästa träff röstar jag på madrasserade rum. hihi
Skojigt att se alla dina kort i alla fall Veronica, även om du fick med mig. hihi
Ja, ska bli skojigt att se hur han beter sig för att para sig med Kiara, storleksskillnaden är inte stor på dem precis. hehe
Jag tror sååå på stora mörka valpar i den kullen.
Vi måste prata ihop oss om parningen också Veronica. Snart nog är det dags. hehe
Audiatur et altera pars
Det är bara att höra av dig när du, eller ska jag säga Kiara =), vill låna hans tjänster =)
Amor vincit omnia

haha, ringer dig och gör upp om en porrträff då med andra ord. ;-)
Audiatur et altera pars

#13 Gillar du Harry Potter? Såg att du hade alla sex böckerna i hyllan :)
Kul att se alla fina bilder på illrarna!!

#77: Men Harry Potter är jättebra. Tycker inte du det? ;-)
Audiatur et altera pars
Jag älskar Harry Potter men har bara sett filmerna. Så nu är det väl dags att man börjar läsa böckerna. 
#78 Hon gillar Harry Potter. Tror hon har alla, den senaste på engelska. Hon hade inte tid att vänta på svenska utgåvan! *S* Hon får berätta mer själv imorgon.
//Ammi
Jodå till och med jag har sett någon. Vet inte om hon har sett alla, det får hon svara på själv. ;-)

oki, kanske ska ställa upp tvn med inbygd dvd tills nästa gång, och ett gäng harry potter filmer på sidan om. *fniss*
Audiatur et altera pars
Glöm Harry Potter isf. Vi tar med oss Ringen Trilogin (utökade versionen).
Sagan om ringen är ju oxå grymt bra. =)) Den utökade versionen har jag inte sett. Är den bra??

haha, okej då har ni att göra.
Audiatur et altera pars
#85 Inte vi heller, iaf inte jag.
#86 Tyvärr tror jag inte vi hinner titta på film, när vi kommer upp till bröllopet. Var det inte för att kvälls/nattfärjan inte går på lördagar, så skulle vi vara hemma natten lö/sö. *suck*

#85 Den utökade versionen av Sagan om Ringen är grymt bra!! Jag lovar!! Kan se den hur många gånger som helst.
Har sett tre Harry Potter filmer, men jag föredrar böckerna. Det är så mycket man inte ser i filmerna som man saknar om man har läst böckerna först…. visserligen så brukar det vara så på sde flesta filmer som görs med böcker som grund, men det är tråkigt…
Angående HP böckerna… Jag har bok 1-6 på svenska och 1 (pocket), 5, 6 på engelska :) Ska skaffa mig de resterande på engelska också, och ettan som inbunden. Blir så mycket snyggare i bokhyllan då :)
#84 Mams, vi har Sagan om Ringen som VHS inte DVD tyvärr… jag tänker visserligen skaffa den som DVD eftersom det är mycket mer extramaterial med där… men har ju liksom inte riktigt hunnit med att gjort det ännu :)
#88 VHS…Ja, där ser man vilken dålig koll jag har på filmerna. Men vi har nog inte möjlighet att hinna titta på film denna gång, så det kanske hinner bli DVD innan vi kommer upp igen.

#77 Haha jag ÄLSKAR Harry =) Han är min absoluta favorit.
Har alla böcker, håller på att läsa den sista nu för andra gången. Såg alla filmer på bio och alla finns dom nu med i min filmsamling =)
Sagan om ringen finns oxå med i min samling men dom brukar jag bara tycka om att titta på när jag är sjuk.
Spindelmannen-filmerna är oxå en favorit som kan ses flera gånger =)

haha, jag har tv med inbygd video i också. Så det mesta går att fixa. ;-)
Audiatur et altera pars

Här inne finns bilderna på Kiara och Dunderklumoen. Tänkte bara tipsa Roxanne om den ;-)
Audiatur et altera pars