Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 305 ggr
HannaM
0

OT. var är alla??

Ja vad sysslar alla med ikväll, så här dött har det inte varit på länge. Själv sitter jag här och funderar på om jag ska börja städa eller kanske ta en tripp med elliot ut i natten

har varit en ganska bra dag, fick äntligen träffa en saknad vän och elliot åt kött igen och dom hade billiga greenies i djuraffären.

Hur har eran dag varit?

JossanH
0

Jag har haft ångest som vanligt för att jag inte tar tag i allt som har med flytten att göra…

Har jobbat mellan 8-5.. 

Sen har jag tagit hem en liten omplaceringsiller idag… hehe
tänka sig.. Ett litet gulligt monster som kommer från Höör.. Han har bott sina 4 första månader i bur på en farm och har bott sina senaste 3 veckor i ett badrum.. Levt på hundfoder och blivit hanterad med svetshandskar..
Han förstår inte riktigt det här med när man får och inte får bitas, men det ska han nog lära sig så småningom.
Det är planerat att han så småningom ska få flytta till ett alldeles eget hem men jag ska försöka få lite pli på honom här först.. är dock lite smygförälskad i odjuret..

Så ja, min dag har inte direkt varit händelselös! :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

babsan
0

Jag har en kompis här, så vi har vart ute å nu ska vi dra igen =)

HannaM
0

#1 wow du har inga härliga bilder på odjuret? hur ser han ut? har han något namn???

sarae
0

jag borrar bajslådor, hänger upp illerprylar å försäker packa upp allt sen FI å få ordning på mitt hem ;)

JossanH
0

#3 inte än.. men det kommer när jag orkar haha! Han är sjukt söt! en viltfärgad/gul liten unge! Kallar honom för Cato för tillfället.. ett namn som Triton skulle heta men det passade helt enkelt inte.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

Ja här har dagen inte vara direkt händelesrik. Har suttit och pillat med datorn och försökt fixa lite ordning bland foton och sådant. Och ja ixat med lite nya skyltar. Men annars rätt dött.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

zickan
0

min dag har varit seg.

penicilin käkande pga inflamation i visdomstand. sitter så galet så den måste opereras ut.
min inneboende drog i går utan att bry som om avtalet med 2måns uppsägning. väntade på att han skulle betala sin del av hyran istället så sticker han. lånat ihop från alla håll under daget för att betala hyran. suck. ska äntligen in i morgon och betala den.
sedan är det tillbaka att låna ihop till en operation.. bläe
måste hitta ny inneboende under några månader så jag kan få mina lån avbetalda.

så jag har hållit mig under täcket med filmer i dag så inget mer skiter sig. väldigt skönt att ta lite tid åt sig själv :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.