Proffs Bilder på smigge och frallisen :)
Det är en en fotograf som ja känner som har fotat illrarna en Härlig sensommar dag =) Han hade aldrig fotat´illrar förrut så jag tro att han tyckte att det var kul :) Men de var nog en väldig utmaning. Blev många dåliga bilder, men de som blev bra blev VERKLIGEN bra!!
Förrst ut. Smeagol i sanden…
GRYMT SNYGG om jag får säga det själv..

Jättefina bilder!
Sara
mycket fina bilder :D

#8 #9 Tackar=) de kommer mera ;)

fina bilder! Jag gillar #12 ;)
fint att de kunde vara lösa :)

#14 tackar. jo då, nog kunde de vara lösa men STILLA kunde de då INTE vara. haha.

den sista va finast :d

gud så vackra bilder! underbara att förstora upp å rama in!

Vad roligt att du fått så bra bilder på dina sjöodjur! :)
Alla bilderna var fina, kan inte riktigt bestämma mig för några jag gillade bäst.
Lätt att du skall sätta upp ett par på väggen hemma, hade jag gjort ;)
Jätte snygga bilder på dina illrar :)
Jättefina bilder!!! Har du kastat i dom i vattnet eller har dom gått i frivilligt??? Mina skulle inte sätta en tass i närheten av så mycket vatten.. ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Jätte snygga bilder, svårt att bestämma vilka som är bäst hehe

#45 bilden är min favvis!!!
golf.ifokus.se

#51 är bästa på smeagol ;) imo
golf.ifokus.se

#57 nja inte frivvilgt precis. hihi

Verkligen många fina bilder. Fint med höstfärgerna åxå!

#62 tackar.
Ja var verkligen kul att få lite proffsiga bilder på illrarna =) Kommer helt klart att bli lite mera fofografier på väggarna. haha=9
Väldigt fina bilder
väldigt fina bilder:D många söta tungbilder.. ´är du inte rädd att de ska springa iväg när du inte har de kopplade? hehe eller simma iväg:P

#65 tackar=9 Nä, det är jag inte, mina pälsar hinner inte rymma. eller?? Jo då de har de gjort men man brukar hitta på dem. Fast när man står vid dem så hinner man ju ta dem. Var faktiskt ute med dem i skogen i dag och släppte frallan för första gången =) Var jätte skojigt, han höll sig i närhetn så det gick bra.
Och simma iväg!? nä skulle inte tro de, för de vill bara upp på land. De gillar inte att bada.