Bilder ifrån Gävleträffen!
Har ni hunnit lägga in bilder ifrån träffen i Gävle än? :D

jag har lagt in mina på Bilddagboken. Titta gärna på dom :D
Mina bilder kommer så småningom…har ju precis kommit hem =)
Amor vincit omnia
Tack för en trevlig träff!!! Våra busar var helt slut efteråt ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

fina bilder skrellet :D

måste man vara medlem för att titta på bilderna i bilddagboken!?

Mina korvar sover fortfarande! ;) heheh..

Glömde säga tack för idag! =) Himla trevligt att träffa alla.. SYnd bara att vi hade lite brottomt hem..

#4 tack tack :D
#5 nej det ska du inte vara tvungen att vara. i mina inställningar så står det att alla ska få kunna titta på dom :)
#6 haha! det gör våra korvar med :D

skrellet kan inte ni skicka eran msn till mig så ni kan skicka alla bilder ni har på miilo och även alla andra bilder till mig=)

Var inne och kikade på bilderna…Hade dom tid att sova dom små? Hur många var det? Hade såå gärna velat vara där. Men ibland måste man prioritera..2bent barn går först..ynd bara det skulle kollidera..=(
Finns det nåt ställe istan där vi som bor i Gävle kunde träffas? Tänkte på vara ute..men det kanske inte går? Skulle vara trevligt om vi kunde få ihop nåt. Väldigt gärna så min son kan vara med oxå..I helgen var jag juh barnledig..
*mera foton* *Inge filmer?*

Är det bara Ametist som fortfarande är igång?
Hon har i alla fall efter träffen levt rövare med Bella här hemma. Hon tycker det är underbart med en duracell iller här som orkar med henne.
Sedan har de alla haft orken att käka sitt kvälls köttmål och så busat lite till.
#12: Vi brukar vara i Boulognern, sist var vi faktiskt mitt inne i Gävle, gick bra det med ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack för en underbar träff och tack Åsa för "välkomst" påsen.
skrellet, du kan vell be Sandra om hon kan gå in på msn så hona kan föra över bilder från träffen=)

#12 Man skulle ju bara kunna träffas i Bourlognen (eller hur det nu stavas?) en eftermiddag/kväll och ta en promenad med pälsarna =)

putt, skulle ni kunna lägga upp bilderna här eller nått? vill spara dom på min dator hehe=)
ja veronica och elin måste ju lägga ut sina kort=) miilo modellade ju super mycket för dom

Jag har fortfarande inte gått igenom mina kort. Elin i ett nötskal, kör bara på tills minneskortet är fullt och sen har hon helt plötsligit en hel drös med bilder att se över =)
Ska försöka hinna ikväll eller imorgon. Jag och blå faran ska snart åka hemifrån =)

hehe huvudsaken att dom kommer in rätt så snabbt ändå hehe;) hehe nä men huvudsaken att dom kommer in så man kan spara dom på sin egen dator=)*va mycket kort det blir tillsammans* hehe

#9> Var det ett sov-iller-kalas ni hade i helgen eller? Konsten att samla massor massor av illrar och sen se dem sova ihop… hehehe…