Ikea Tur - populära illerting
så sööt :D
vadílken roligt shopping :D
Måste bege mig till babyavdelningen på ikea nu och köpa en skallra tror jag :) Ruskigt söt :)

Ikea -med barnavdelning även för er med fyrbenta barn- Kanske ngt för deras kommande reklam? Vill oxå komma ut dit,,,

#2> Illerdumpnings-säcken var ju supersmart. Imorse försökte jag först muta emd en greenies, sen en torkad fisk-bit. Men han dissade båda och ville följa med ut istället. Fick slänga in honom 4 grr + slänga in honom långt in i huset och rusa till dörren. Vem tror ni vann kapplöpningen till dörren? Inte var det jag iaf. Tillslut fick jag försiktigt försiktigt trycka igen dörren, ledd endast av ljudet att han krafsade på insidan av dörren. Då visste jag åtminstone att inga tassar satt i kläm. *suck* Normalt sätt brukar jag försöka gå ut innan sambon och låta honom ta det svåra testet att ta sig ut… hahaha…
#0 åh! va häftig! en sån måste jag bara införskaffa! :)
#9 yup dcen funkar faktiskt bra! fast man får vara snabb ändå, för de lyckas ta sig ut genom hålet å kasta sig mot dörren på nån sekund.

#11> Alla sekunder man kan tjäna är värda det… hehehe.
#12 så sant…jag tröttnad på att försöka pressa ner mina genom brevinkastet på utsidan, efter att man stängt dörre.

#13 haha, har du gjort det? Går de in i brevinkastet? haha, det skulle vara en syn det. Kanske det man ska göra, skaffa brevlåde/illerinkast på villan. Lite udda med tanke på att vi har brevlåda och lantbrevbärare som inte vill gå ur bilen nuförtiden.
#14 njae jag har tänkt tanken..men det skulle bara ge dem dumma idéer ;)

#15> Gäller bara att de inte kan ta sig ut den vägen… Måste vara en one-way, så att säga. Ungefär som den där reklamen de kör för Beijer på TV, där han bygger en hundlucka i dörren… *flabb* Den e kul

HAHA, tkr synd om vovven, fast endå. det e ju typ fejk :P fina grejjor på IKEA, ska nog din ngn gång i veckan :D