Hur hittade ni till iller.ifokus?
Lite nyfiken hur ni alla hittat hit. Vi har precis lyckats ta oss över 100 sträcket, vilket känns stort. Men då blir jag samtidigt lite nyfiken på hur ni hittade hit?
Har ni något bra förslag på hur vi får hit fler skrivglada och tävlingssugna iller människor?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag kom hit för att du sa åt mig..*S*

*Asg* Vad snällt av dig att du för en gångs skull gjorde som jag sa då. hihi
Audiatur et altera pars
Jag letade efter ett forum med illrar, men gillade inte illersverige, så jag letade lite till och hittade denna
hm Therese tipsade mig, tror jag. - själv är jag lätt alltför lat för att faktiskt fixa medlemskap på olika sajter, men tack vare skånetösa så fixade jag faktiskt ett medlemsskap här och det är jag minsann glad över! =)
- ett litet tillägg - jag tycker att det är charmigt att man har en egen liten medlemssida där man har en gästbok och ett fotoalbum där man kan lägga upp bilder.. - det blir mer personligt då. Jag tycker också att det är roligt att det är så enkelt att lägga upp bilder direkt i trådarna!
Vad jag saknar/önskar vore att man kunde lägga upp foton i olika kategorier i fotoalbumet, som man kan "döpa" till olika saker. - Det blir på så vis inte så rörigt med foton huller om buller.

Vi får väl lämna in det som önskemål från dig till grabbarna.
Audiatur et altera pars

Ingen mer som vill skvallra om hur de hittade hit?
Audiatur et altera pars
Jag startade ett community i höstas. Först drev jag en oseriös variant som hette bajsiller, sedan tyckte jag att jag skulle satsa på ett ämne och valde då iller. Döpte om sidan till illertjat.
För några veckor sedan berättade någon, minns ej vem, på illertjat att detta community fanns.
När jag hittade hit bestämde jag ville jag också bli Sajtvärd och ansökte om att få driva mus.ifokus.se!
Staffan undrade om det verkligen var en bra idée när det redan fanns råttor.ifokus.se. Han frågade Bima om det var ok, hon sa ja och så öppnades mus.ifokus.se
Jag fick tjata lite på att det skulle heta mus.ifokus och inte möss.ifokus… :-D

haha, men du är ju illerägare så då är du ju envis av dig. hihi
Säkert därför du fick igenom ditt mus.ifokus istället för möss. Fast Staffan är bra att prata med han. Har inte haft några problem alls, han ställer alltid upp när man behöver hjälp med sajten. Vilket jag behövt mycket.
Vad roligt att du blev inspirerad att bli Sajtvärd när du kom hit Grodan. Tycker det är skoj.
Audiatur et altera pars

Det var *L* som hade skrivit om den här sidan på illersverige eller illercafe kommer inte ihåg vilket men på så sätt var det jag hittade hit i alla fall 

Jag blev tippsat av en som hänger här väldigt ofta [ÅsaF]
Om vi tippsar alla vi känner som har en eller flera små pälsar och säger nått till alla dem som INTE ennu har införskaffat sig en iller men som mer än gärna vill ha en lite rackar och om alla bara råka prata högt om sida lite här o där så ska du se att medelmsantalet kommer att öka markant 

haha, ja hittills så verkar det som om de flesta kommit hit genom mig. fniss
Audiatur et altera pars

Jag kom hit för att mamma tipsade mig :) och jag har inte ångrat mig en enda sekund !

Roligt att höra. Kul att ha dig (ja alla andra också) här.
Audiatur et altera pars
Jag kom hit genom råttor.ifokus ^^ Skrevs om den på ett forum =)
Fast sen så har jag ju ingen iller, jag är bara här och "hälsar på" ^^

Fast du är lika välkommen hit ändå, även om du inte har iller. Jag är ju på råttor och mus utan att ha de djuren. ;-)
Audiatur et altera pars
Jaaa, kan det ha varit Åsa som tipsade mig? 

*Asg* Jag säger ju det! Har jag tvingat hit alla? fniss
Audiatur et altera pars
Åsa tipsade mig kan man säga
Jag var inne på illersverige, och där var en länk tror jag, eller om det bara var att någon hade skrivit ned adressen hit. Och nyfiken som jag är så var jag bara tvungen att kolla upp vad det var, och på den vägen är det. Är nu oftare här inne och läser och komenterar olika inlägg, än jag är på illersverige.
Trollet

Ja, det tycker ju jag är roligt förståss. Att du känner att du trivs här inne. Det är A och O att folk kan känna sig välkomna på en sajt tycker jag.
Audiatur et altera pars
#21 *sträcker på mig* men det topg lång tid för dig att komma hit för jag hade tipsat dig om sidan innan ;)

Ja, jag vet *L*. Jag är inte alltid så snabb av mig. hihi
Audiatur et altera pars

Åsas fel att jag är här.. ;)
Hmm. Hur hittade jag hit. Jag minns faktiskt inte. En dag var jag bara här. Kan nog ha varit du som tipsade mig åsa innan yran. Men jag är inte riktigt säker.
Hur det nu än är så är jag glad jag hittade hit.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Det var nog jag på msn.
Audiatur et altera pars
Ingen fara. Jag trivs här och skriver på som bara den. Är ju roligare med ett aktivt forum där det skrivs lite. Då har man alltid något att se fram emot. 

Ja, det är väl målet med det hela. Fast för att det ska bli riktigt aktivt så krävs det att många är aktiva också. Lite trist att snacka med sig själv liksom. ;-)
Audiatur et altera pars
Jag finns ju här. =) Så vi är i alla fall 2.

haha, ja och några fler ändå ser jag nog. 
Audiatur et altera pars
Absolut.
Ah, msn där sa ni nåt… ska genast sätta igång skitprogrammet å ragga folk till mus.ifokus!
Tack! 
Jag minns inte riktigt hur jag hittade hit faktiskt.. Men jag tror det var nån gång när jag surfade runt och letade lite info om illrar. "Trevligt ställe" tänkte jag och trängde mig på. =)

haha, Jå sådana trevliga människor får alltid tränga sig på. ;-)
Audiatur et altera pars
Hihi vilken tur då! =)
# 10 Jag hittade oxå hit tack vara en annons på illersverige! :)
Mycket glad för!
Å ja håller med Tessa tycker det är kul med en personlig sida så man kan få lite kläm om vilka trevliga typer det är man snackar med 
//Maria
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jag fick tips av Ammi!
mvh Sandra

Vad roligt att fler skriver in hur de hittade hit. hihi
Audiatur et altera pars

Hur vi hitta hit det var du Åsa när jag skrev i forumet och sökte efter en valp som vi sålde förra året . Jag blev då nyfiken och gick in o titta . Det tog ett tag inann vi skrev in oss men nu är vi jätte glada att vi gjorde det .
En mycket väl orginiserad sida, snabba svar,
Då vi har en egen hemmsida så har vi nu lagt till denna på länkar .
Tänkte höra med dem nyare medlemmarna hur ni hittade hit. =)

Madde tipsade mig om sidan så jag loggade in direkt och jag blev "fast" direkt nu är jag här flera gånger om dagen!!

jag sökte på google.se och hittade er!=D

Vad skojigt att höra om hur ni fann oss. ;-)
Audiatur et altera pars