Nästa Skåneträff
Nu är det snart dags för nästa träff. Den 23 september så träffas vi vid Saxtorpssjöarna kl. 14.00. Vi kommer att stå för kaffe och fika så det ni behöver ta med är ett glatt humör.
Men snälla ring Liselott 0418-620 674 om ni kommer så att vi har fika till alla.

Jag kommer så klart, med grabben, Ida och Maya.
Vi ses!!!

putt!
Så klart =0)
Vill du beställa hämtning på stationen? Det är jag som håller i bokningen ;0)

Det lär nog behövas om jag inte ska irra omkring i saxtorp eller var nu tåget stannar.
Vi ses snart!!!
Hmm det är nog bäst vi hämtar upp dig i Landskrona eller Häljarp =0)

Putt!
*putt*
Mycket puttande här =0)
Jag har lämnat in ledighetsansökan på jobb, ingen kunde byta med mig. Hoppas det går igenom för jag vill verkligen komma!
Liselott, hur många tror du kommer dit?
Med snabb räkning så är det ca 10 personer. Då räknade jag dig och sambo
Okej. Sitter och håller tummarna för ledighet! Är ledig från jobb idag så jag får nog svar imorgon tror jag.
Jag hoppas oxå jag är ledig då…vet ju fortfarande inte hur det blir med jobbet 
putt

putt!
Jag är ledig på söndag =0)
Jag med! Wohoo! 
Jag, Dennis och tösabiten Nintendo kommer!

Då får jag ju träffa 2 av våra valpar igen. Gött!!!
Hoppas nu bara på fint väder. Den här familjen klarar inte regn och ruskväder så bra. Vi blev väl inte impregnerade som barn

Enligt väderleksrapporten så ska det bli strålande solsken och ca 20 grader. Kan vi få det bättre?
# 19. det låter toppen.
När vill ni bli hämtade på stationen?
Lenore…vill ni åka med eller tar ni er dit själv?

Har inte kollat tidtabellerna, men vi kommer med tåget närmst i tid vi kan hitta!! Landskrona blir väl bäst?
Vi ringer om det på söndag fm. Mysigt va??? Jag menar seeent på fm
.
KRAM.
Ja tack…sent på fm man vet aldrig när denna människa kommer i säng 

skulle gärna vilja komma men jag fyller år imorgon så jag kan inte
#20 Tack för erbjudandet, men vi tar oss dit själv. Vi lånar svärmorsans bil. :)
Iom mina allergier (pälsdjur + pollen etc) så är det bra om vi kan ta oss hem ifall det skulle bli jobbigt. Har mediciner också såklart men dem hjälper inte alltid. :/ Men det ska nog inte vara några problem!
Ska bli roligt att träffa illerfolket, och Nintendo kommer säkert också ha jättekul med sina nya kompisar. :)
Observera att vi kanske är lite sega imorgon. Vi ska på födelsedagsfest ikväll. Haha.
#23 Grattis. Det går fler tåg. Nästa aktivitet som är planerad är Höstmässan i Malmö 2-4 november.
#24 Då ses vi då.

Vi anländer till Landskrona station kl: 13.38. Hoppas någon vill plocka upp oss där.
Vädret är perfekt, solen strålar och det ska bli 18 grader idag. En perfekt dag för illerpromenad, inte sant?
Jag plockar upp dig!
Kramen