Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 428 ggr
Fluffpuff365
0

Pinsamma Korven

Ja, här går jag runt och skryter med att Korven aldrig biter mig någonstans.
Men igår, fem minuter efter att jag sagt att han inte biter mig till en kompis. Hugger han tag i näsan på mig. Eftersom att jag har ett sår i näsan sen innan (förkylningssår) skrek jag så han blev rädd och bet hårdare XD. Haha jag ska aldrig mer säga att han inte bits, får bara skit tillbaka för det. HAha

AlbaStiffler
0

så kan det gå… har vart med om liknande händelser när man skrytit om sin rumsrena och bitfria iller för gäster… hehehe.

Fluffpuff365
0

Haha!

[tiiia]
0

haha, klart att killen ville hävda sig lite när mamsen påstår att han är en ängel :P

Fluffpuff365
0

Haha xD kompisen skrattade iallafall och sa: Haha, där ser du, klart att man är rädd för han när han bits.

AlbaStiffler
0

Men visst är det lite lustigt att folk är så rädda för illrar. Finns väl knappt folk som är rädda för en katt eller för en hund. Men både en katt och en hund kan bitas och gör det även oftast hårdare, men ingen är rädd för hunden/katten ändå??? En iller gör ju "knappt" en skråma och ett köttsår gör den ännu mer sällan…

Fluffpuff365
0

Jag har också sagt så till mina kompisar och de som är rädda… Att en hundvalp biter också… Då säger de oftast: Ja, men de busleker ju bara.

Norrskenets
0

hehe ja men det gör även illervalpar ;P

skrollan
0

det var so min sambo när han låg och sov, skrollan har då adlrig bitit mig tror jag bestämt. men erik vaknade en natt och satte sig upp och kastade med huvudet, för i hans näsa satt en skrollan. Haha vad ja garvade. men jag visst einte vad jag skulle säga eller göra, så att jag la mig för att sova igen ;)

Norrskenets
0

va snäll du va då hehe

skrollan
0

haha, men vad skulle jag göra. skulle jag säga något skulle han bara muttra åt mig eller något. han kom ändå inte ihåg något morognen efter som jag misstänkte =)

Norrskenets
0

haha va lättsamt, eller skönt att han inte minns nått=P hehe