Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 146 ggr
Alwyn
0

Nån som vill festa!???

Oh jag e så festsugen att jag spricker! Eftersom jag e nyinflyttad i Stockholm känner jag inte så många så hjälp mig!!!

Någon som vill festa med mig i Stockholmsområdet????? Snääääälla!! Måste gå ut ikväll ju!

Alwyn
0

Men hallå! Inga partyprissar här eller? :(

ang3lica
0

Men här i Göteborg finns ett helt gäng! Det är bara att komma ner.. Glad

Smeagol
0

hade gääärna gjort det om jag bodde i sthlm och om jag inte skulle jobbat i helegn så. haha=) Annars är ja en riktig party tjej. Men får va nykterist ett par helger nu när man jobbar.

MiaLemon
0

Jag bor vid universitetet på lappkärrsberget största studentlägenhetsområdet i stockholm här är det fan fest varje kväll bara att gå ut på gatan och bli indragen. Sen om man är över 18 kan man alltid gå ut på nån bar eller nått.

DG
0

Tyvärr säger bankkonto mo festandet, och sen har jag bestämt sluta dricka alcohol helt o hållet så kanske inte lämpligt festsälskap! (Fast jag gillar gå ut, men dricker läsk istället)

ang3lica
0

#5 Åhh vad jag önskar att jag kunde säga detsamma. Eller ja, det säger jag varje söndag…men jag önskar att jag kunde hålla det! Generad

sarae
0

har faktikst blivit riktigt duktig på att INTE festa ;) förr var jag ute 3 ggr i veckan…nu blir det väl en max 2 ggr i månaden…har man gått å blivit pensionär kanske?

skrellet
0

#7 eller bara smartare? Räcka ut tungan

[jenkass]
0

hmm själv tycker jag inte det är så kul att gå ut.. privatfester lockar mig mer =P vilket är ännu roligare när vi är tre kompisar som bor i samma trappuppgång hehe :)

skrellet
0

jag har aldrig gillat krogen. bara gå på pub och ta nått gott att äta samtidigt har kännts lockande. men det är ju så dyrt :\ bättre att fixa en liten sammankomst hemma istället :)

sarae
0

jag e ju dans freak så det e väl största anledningen till att jag skulle gå ut ;)

smurfb
0

Idag blir det utgång på söder, fira att brorsan fått nytt jobb. Börja hemma med ett par öl och ett par long island beachtea tills man blir lagom snygg.. sen bär det av!

Alwyn
0

Jag fick napp till imorgon istället, hihi. Kul å träffa nutt folk!

KerstinL
0

Inte dricka för mycket bara… tänk på att det är träff på söndag!!! då måste man vara pigg och alert!! Skrattande

Själv är jag ju så himla duktig och skulle aaaldrig nånsin dricka för mycket… Oskyldig

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

emoflickan
0

#14, vi e ju lite förutseende och går ut idag ist haha

smurfb
0

#14, har vi tur har huvudvärken gått över tills dess. Cool

sarae
0

dra i er vätske ersättning å 2 ipren innan ni hoppar i säng Skrattande (hett tips från en som mår ap kalas dagen efter kvällen före)

Sara
0

Var ute och festade de allra flesta helger fredag/lördag när jag var 17-19 år, mååånga helger blev det.. Jag körde ofta så det blev inte så mkt alkohol, men jag hade lika kul ändå.

Nu har jag inte druckit en droppe på 2 år pga mediciner men håller på att avgifta mig nu (sömnmedel) å sen ska jag PARTA rejält en helg. Älskar Tequilashots så det lär bli några sånna.

Längtar efter en riktig partynatt med snygga kläder, fina pojkar och rejält med drag!!! Skrattande

Sara

Sarah
0
JossanH
0

ja, hemmafesterna brukar ligga mig närmre om hjärtat faktiskt!

jag hatar att dansa och jag vill gärna kunna snacka med dom jag umgås med.. ni som känner mig vet… hehe

Kanske vi skulle ha en "illerfolks-träff" någon gång istället. där vi träffas för att festa- utan djur! hahaRäcka ut tungan

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sarah
0

Jossan, har du aldrig varit på en bar? Hehe… sitta och ricka öl och snacka skit.

JossanH
0

#21 jo det har jag men det brukar vara för mycket oväsen och så kan man inte snacka så många på en gång för det är så trånga platser.. Därför gillar jag hemmafesterna mer!! blev nästan lite partysugen nu hehe

Sajtvärd på Iller.ifokus

smurfb
0

10 mot ett att jag är bakis när jag läser detta medelende igen… fatta jag skämpat för att stava rätt!

[jenkass]
0

ser hellre tjusningen med att gå på krogen högst 1 gång i månaden, resten hemmafester.. =) Det är så mycket roligare att komma ut när man inte är ute så ofta.

sarae
0

#23 haha gick nästan p¨å att du inte var full….ett tips bara kämpat inte skämpat hihihihi…..lyck till med huvudvärken ;)

smurfb
0

#25, tack!.. jag ska ALDRIG dricka sprit igen… fast det har man ju sagt ett par gånger förut oxå Räcka ut tungan

sarae
0

haha känner igen det där! ta en vätske ersättning å ett par ipren..lägg en blöt handuk över ögonen å vänta på att livet återvänder…så har jag spenderat många av mina helger hehehehe ;)

JossanH
0

#23 mycket väl kämpat.. ditt "medelende" blev mycket fint.. hehe

Sajtvärd på Iller.ifokus

smurfb
0

För er som vill veta en bra drink som man blir snygg av fort:

För två personer:

2dl persikolikör

2dl Vodka 

2dl Ljus rom

2dl Gin

2dl Cointreau/Triplesec

6dl Tranbärsjuice.

Det är alltså en tappning på favoriten Long island icetea.

Sara
0

SkrattandeHmm.. 8 dl per man.. Det var en rejäl drink det!

Sara

kent
0

nej tack  då tar jag en pils . kanske 10 om inte kerstin ser.Fot i munnnen

Faxlin
0

haha, jag blir aldrig snygg. Så jag tror jag hoppar av att försöka med den drinken :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

JossanH
0

#29 den ska jag prova!.. men fasen, jag dricker nog bara upp en fjärdedel, sen är jag snygg så det räcker!

Sajtvärd på Iller.ifokus

smurfb
0

#33, gör så.. smakar typ blandsaft.. bara hälla i sig

JossanH
0

#34 efter en 4-5 klunkar kanske.. inte från början kan jag tänka mig! och efter en 4-5 klunkar så ligger jag haha

Sajtvärd på Iller.ifokus

[jenkass]
0

testa baja päron (ja den heter faktiskt så) jättegoood! smakar ingen sprit alls

JossanH
0

#29 så nu har man provat att bli skitsnygg med hjälp av Joels fantastiska Beachtea… kan bara säga att man är så lagom snygg när man hänger över toaletten för att kräkas.. men inte kan.. så man spyr i en papperkorg vid sängen istället..

Tack för drinken! den var faktiskt god! :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

emoflickan
0

tänk på mig då som fick städa papperskorgen!! ;)