en till annons=(
En liten albino kille till salu…

http://www.blocket.se/vi/13099426.htm?ca=11_s
klistrar in länken här ;)
det är hermanjens här inne som säljer sin albin =(

ojj, glömde visst länken=s
Jaha, va synd att han måste omplacera Albin=(
mycket synd.

#2 ja det tycker jag oxå, men måste hon så måste hon :''(
försår bara inte =/

Du iller_tjejen , är intresserad, har skrivit till dig för vidare information :>
#6 Tror inte det är illertjejen som säljer illern utan HermanJens här på forumet finns någon anann tråd om den lille albino grabben
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Precis det är inte jag som säljer illern utan ville bara visa den här inne..

jaha, det var så det låg till, missuppfattade det hela : /

Hittade en till annons idag, en liten albino tös
förastår inte varflr dom måste omplaceras så små =/

#11 pga av att dom inte har planerat eller läst tillräckligt är av dom flesta orsakerna men sen finns det en massa andra orsaker
annonsen finns inte kvar
annons två finns kvar. Men hon funkar inte med katter :(

Necronom: Albin är såld =)

#11 JAG tror att i väldigt många av fallen..dock aldrig alla..då dom omplaceras rätt tidigt så beror det på ägarens okunskap innan man införskaffat detta gulliga busfrö. KAnske blir en chock att det mesta hemma måste anpassas efter någon annan..Inget i livet är längre så enkelt. Man kommer hem efter lång dag till total förödelse. Till en varelse så full av glädje och kärlek..framför allt av energi. Tror många upptäcker dom inte orkar.
Jag har nu mitt 5.e busfrö. Som jag tog som omplacering redan vid 12 veckors ålder feån en van ägare pga barnet som är allergisk mot bebis illrar. Även jag har nog förträngt en hel del om hur det är ha illerbebis. Dessa veckor har jag varit ständigt trött. Allt tar längre tid för jag har en liten som hänger överallt på mej..I samma takt som jag städar så stökas det till någon annanstans. Alla som träffar en iller faller pladask för charmen. Finns nog inget annat djur som kan framkalla sån direkt känsla. Men att ha den som familjemedlem på heltid…är som att plötsligt få en bebis som är i värsta trotsen. Helt utan barnvana. Då är man oftast hemma med barnet..vilket man kanske inte är med illern. Man missförstår ofta dens glädje och kärleken med sattyg och att den är jobbig och bits. Jag förstår att man blir chockad och inte pallar. Men varför inte kolla runt och låna hem en från ngn i kanske en eller 2 veckor först..INNAN köp?