Nytt försök till träff
Hej igen! De blev ju ingen träff när pälsarna fyllde år, men tänkte att man kanske kunde ta en höstträff i oktober, funderade på helgen runt den 7:e. Runt 13.00 tiden.
Var ju en hel del intresserade och skulle va kul om intresset finns kvar. Finns ju så många som det skulle va kul att träffa. Träffen kostar inget, och jag har inget att bjuda på. Men vill man fika är det bara att ta med sig en termos å lite kakor. Jag kommer självklart ha med mig kameran och fota flitigt. Exakt plats har jag inte bestämt än. Men någonstans i Stockholm.
Är en föreningslös träff, alla är välkomna! Se bara till så dina illrar inte har skabb innan du kommer :)
Är du intresserad så skicka gärna ett PM, bara så man har lite koll på vilka som kan tänkas komma. Är ingen anmälan eller så. Bara så iaf nån frågar hur många som kommer, att man svara ungefär. Självklart är det ju bara att dyka upp också utan att säga till innan.
Hoppas som sagt att vi kan bli ett roligt gäng :)
JAA! Det måste vi göra, men vi kanske kan ta det på lördagen istället. Det skulle vara sk*tkul! =)=)=)
Mvh Jenny

Låter roligt, få se hur man mår då om man orkar komma och vart i Stockholm det blir :)
Det blir nog i Huvudsta
Mvh Jenny
Jupp, vi lär oxo dyka upp :)
putt
Mvh Jenny
Ser som sagt ut som det blir i huvudsta där jag bor :)

hoppas jag är i täby då… för då kan jag kanske komma :D
golf.ifokus.se
skulle va kul :)
jag kommer nog verkar det som! slår ihop ett besök hos hanna o joel med den här lilla träffen! :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
Fan va kul Jossan :d de ser jag fram imot :D
#10 det samma! :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
jag kan nog komma då =)=)
kommer nog bli ett kul gäng :)
*putt*