Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 8420 ggr
Theres
0

OT Piercingar och tatueringar (bilder)

Visa bilder på det ni har om ni vill =)

golf.ifokus.se

Smeagol
0

frågan är ju bara vart det finns någon bild?? hihi

skrellet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så här såg min ut när den var ny. är fortfarnade lite skorpor på den där :P

sitter på insidan av höger arm

skrellet
0

det kan väl inte bara vara jag som har? ;)

[jenkass]
0

nee jag har, men har formaterat om datorn nyligen så bilderna kan nog dröja lite.. :P

Sarah
0
Strumpan
0

Här kommer min vad. Den är inte riktigt färdig än bara…. Jag har tagit bilden själv så den blev inte såå bra…

Mvh Jenny

mjioo
0

ihhp min fina stjärna :) ska bli fler upp till skuldebladen.

på bilden är den en dag gammal, skorpan är alltså kvar och de är en massa salva på därför den serut som den gör^^

Smex
0

#7 har märkt att det är jätte många som har såna stjärnor över allt. Speciellt på tjejer. Men det är snyggt.

mjioo
0

#8 ja jättemånga, lite synd tycker jag eftersom jag är helt fast Räcka ut tunganmen när alla stjärnor sitter på plats så blir de nog lite skuggor runtom så de blir mer personligt. aldrig sett någon som har på samma ställe som jag heller så lite eget är de iaf Oskyldig

JossanH
0

tattuerade mig igår faktikst.. 2,5 timme tog det.. kanske kommer det upp en bild så småningom.. ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

här kommer en bild på min piercing som jag saknar mycket! den är helt nygjord på bilden därför den är lite röd. Först så söp jag bort staven så den växte igen o andra gången jag tog den växte den ut..

Sajtvärd på Iller.ifokus

Linus-K
0

dehär är tatueringarna änsålänge. har tid bokat för fler stjärnor och mer krussiduller =)

Linus-K
0

riktigt snygg

Stjärnor är vanligt men fan så snyggt =)

Theres
0

Här är mina två nyaste tillskott =)

golf.ifokus.se

Sara
0

#14 Ser nästan ut som om du är på väg att få en piercing till. Flört

Sara

Theres
0

Onej, hon är så snäll så :P Hon ville bara pussa lite på mamma ;)

golf.ifokus.se

Sara
0

Vänta bara tills hon blir lite mer hemtam och modig.. Skrattande

Sara

Sara
0

Här kommer en bild på min tatuering i svanken. Inte så bra men ni ser den iaf.

Sara

babsan
0

#18 vad snygg den är :D

Sara
0

Tack! Den är nog.. hmm.. 6 år gammal nu tror jag.

Funderar på att göra en ny tatoo mellan brösten och en i nacken.

Sara

Alley-Pang
0

Jag har två i läppen =)

[jenkass]
0

här e en på min första, tre kronor på benet, väldigt ful just nu då den tappat jättemkt färg!

[jenkass]
0

sen min andra, mitt efternamn i nacken

[jenkass]
0

och sist men absolut inte den sista ;)

taggtråd med lite rosor å så runt överarmen, fortfarande skorpor och så på denna bilden

Robinsnel
0

mina ben ser ut som detta, men den lille illern är bara på vänster..

Robinsnel
0

murgröna på armen o suraste minen ever..

Robinsnel
0

min döda ek på högerarmen har jag visst ingen bra bild på…

holtz
0

meeh, ta en kass bild på den då ;)

Robinsnel
0

#28 har ingen kamera längre ju :P

Theres
0

Jag har sett bild på den Fundersam

golf.ifokus.se

[jenkass]
0

höger öra, två "vanliga hål" och ett i conch

[jenkass]
0

vänster öra, 4 "vanliga" hål och ett i tragus

[jenkass]
0

navel

[jenkass]
0

labret

[jenkass]
0

näsa + labret

[jenkass]
0

någon som har piercing :

?

Ceciliaolucifer
0

Har i tunga & Navel. Men förhoppningsvis blir det en tredje piercing och en tatuering Glad

Någon som har dubbel i tungan?

emoflickan
0

har ingen själv i tungan, men jag har en polare som hade 3 stavar i tungan förut :)

Ceciliaolucifer
0

#38 Kan man fiska efter bilder? ;)

emoflickan
0

jag ska fråga honom om han har ngn bild när jag pratar med honom härnäst så får vi se, det borde ju finnas ngn bild tycker man. han hade 3 ända till han skulle operera knät, och då fick han ta ut dom, och sen fick han bara i en igen för två hade växt igen.. vilket minne man har =)

JossanH
0

#36 skulle ta den för några år sedan men juste den flärpen var för liten så det blev en diath istället…

varning! bilden är tagen efter en lång dag på jobbet. kepsfrisyr och hela köret!

Sajtvärd på Iller.ifokus

skrellet
0

putt

Stinko
0

Det som syns på bilden är:
Earl, 2 st Nostrils, Septum på 2,4mm, Monroe, Labret. (Skall göra om två off-centre labretter igen snart för tredje gången)
Är väl det enda man kan se på den här bilden.

Det som inte syns på bilden är:
2 i tungan, Smiley (i strängen under överläppen), ToungeWeb (i strängen under tungan), Conch på 2,4 mm, Lobe (örsnibb) 20mm vänster sida, Lobe 14mm höger sida, lobe med flera smycken i, Helix på 2,4mm, en sned i naveln, skall göra 3 till i naveln, sätta långa stavar igenom så det blir ett X.

Tror det var allt.

Ilokay
0

jag har tatuerat mig idag faktiskt:)

as lycklig!

[tiiia]
0

Läppen :)

[tiiia]
0

Naveln.

(och har en i bröstet också, men det visar jag inte här ;) och så har jag ju 4 vanliga hål i öronen :)

holtz
0

har ett hål i tragus, 7 lr 8 "vanliga" i öronen, två i naveln (uppe och nere). har haft i vänster bröst och man kan ju ångra sönder sig för att man tog ut den…suck..

Julie
0

#12 Vi har en stjärna på samma ställe! :) Fast min är lite större och "smalare"..

Nettan
0

Jossan: Hur gick det nu med bild på din tatuering??

Ferret.YinniZ
0

åååh! den här tråden har jag missat ja som e tokig i piercings å tatueringar….vi börjar välmed naveln..(tvingades ta ut den nyligen dock:( men ska ta om den om ett halvår) =)

har även 6 hål i örat…hade en tragus men tog ut den..funderar på en vertical tragus. sen funderar jag på en i tungan:p

Ferret.YinniZ
0

sen har vi min första tatuering "blomman" kanske man kan kalla den=)

Ferret.YinniZ
0

sen min älskling:) illern på vänster vad <3….
jusstja..bloman sitter på höger skuldra typ:P

JossanH
0

#49 haha, jag har fortfarande inte tagit nån bild på den! ska göra det snart o lägga in då jag loooovar! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Lsun
0

kan fixa bilder påmina 2 gaddar och min piercing när ja kommer hem=)

Julie
0

#52 Vilken söt tatuering! :)

babsan
0

#52 ooh så söt =)

Ferret.YinniZ
0

ååh…tack:)

skrellet
0

tar och puttar med mitt senaste tillskott. satt hos danne på custom illusion tattoo i gävle från 12.00 till 16.30 med ett par pauser. :)

Beafer
0

#58 Jag funderar på att tatuera mej hos Danne också :) Är din välgjord och så?

Anneliearvidsson
0

min koi

:)

Denna kommentar har tagits bort.
skrellet
0

#59 ja min är riktigt snyggt gjord. danne är otroligt duktig. men tro inte att du får en tid snart inpå. det var fullbokat till mitten av sep. då jag gjorde min, och det är säkerligen mer som bokat nu ;P

Norrskenets
0

Va fin tatuering=)(bild 52) Funderar på att göra en tatuering som har med iller att göra=) få se när den blir=)

Pandae
0

hm här e bilder på mina gamla , har inte några surface kvar ='( tog ut den mellan brösten för 1 vecka sen.har haft en på höften med(syns inte på bild)
Har även haft en vertikal tragus(med en surface^^), en labret, medusa, 2 till i naveln

men nu har jag 2 counche,1 töjd 8mm, 2 "vanliga" hål i öronen, 1 industri, 1 överöra, 1tragus, 2 i tungan, 1Web(under tungan), 2 smiley (under överläppen), 2 i tungan, 2 i vänstra sidan av läppen, 1 navel och 1 i var bröstvårta.. ha ha:P
more to come;) måste bara sluta jobbet på lithells(man får ju inte ha på sig när man jobbar)

Pandae
0

har bara en tatuering, räcker med piercingar för mig..

men ska göra en bubble bobble tatuering sen med (ni som kan 8-bitars nintendo vet nog vilka de är ;)

JossanH
0

#64 har velat ha en i armen sen 2003… men tack vare jobb med livsmedel har jag inte kunnat ta den.. dom är så snygga tycker jag! sen hade jag planer på en sådan mellan brösten.. men har inte blivit av riktigt..
#65 har en kompis som har en stor bubble bobble tattoo på bröstet.. hon var förresten med i en tattoo-tidning för inte allt för längesedan- Zelda heter hon…

Tog en ny piercing för ett tag sedan förresten! värsta "party-bilden" hehe

Sajtvärd på Iller.ifokus

JossanH
0

o så ännu en partybild på min tattoo… denna är väldigt mycket mindre glamorös.. hehe

Sajtvärd på Iller.ifokus

Norrskenets
0

#67 va fin den va i svart=)

JossanH
0

#68 tack, tack… så bra bild att inte ens hela tattoon blev med hehe

Sajtvärd på Iller.ifokus

Pandae
0

Min surface mellan brösten hade stannat om de inte varit för de var tredje gången jag gjorde den(så ärren puttade bort den). Gjorde den hos en piercare först som inte är bra på surface men har nu fått tag i en som är riktigt bra på det =)! Och han säger att mellan brösten är en av de ställena som är störst chans att den stannar;)
Dock brukar den på armen stötas bort iom att den sitter vid ett sånt dumt ställe:( Jag fick ta ur min för att en kompis råkade slåp till den så den gick ur 6mm, och då va den nästan färdigläkt:'(
Usch ja , de är de jag hatar med livsmedelsindustrin, dom är så känsliga mot piercingar, de är knappt att man får ha i tungan på jobb:S var tvungen att ha munskydd ha ha. Precis som om man skulle tappa dem:P

Oooh Va coolt:D Bubble bobble e så underbara:D

JossanH
0

#70 är ju svag för surface jag också… hade en anti-eyebrow som jag "söp-bort", alltså tappade smycket under en fest och den var så fin o läkt så.. Sen gjorde jag om den och då stöttes den förstås bort..
hade även en anti-tragus (eller vad man nu ska kalla den) ett tag, men den var alldeles för ytlig för att få stanna mer än ett par månader.. tråkigt men ändå värt pengarna tycker jag!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Stinko
0

#70, Hade en surface mellan brösten ett tag, men den varade inte där länge då det fort stöttes ut. :( Funderar dock på att ta om den då min earl och navel läkt…
Mendet lär ta ett tag. Har massa andra planer också så dom kanske kommer före :)

Hur länge kunde du ha din surface där tills den stöttes ut?

Ferret.YinniZ
0

tack så mycket:) jag hade velat ha den i nästan 4 år när jag gjorde den. älskar den=) det är kul nr folk frågar vad det är å tar sig en vild gissning;) en del tycker jag e knäpp som har den. men inte jag=) min mamma har en kalv på samma ställe på hennes fot, var då jag fick idén om att göra mitt favoritdjur med=)

tessa
0

Vad kul att läsa om era surface-piercingar. Har själv haft en vertical bridge, den hängde med ett bra tag men var en riktig strulpelle så den fick gå. Har även haft i septum, men har nu bara i tungan (en smula töjd) och en vertical labret, som jag älskar =)

Ilokay
0

vilken piercing gör ondast?

Stinko
0

#74: Usch, bridge är så jobbigt. Har själv en vanlig.. Den är 9 månader nu och strular fortfarande, men jag ska fan inte ge upp :)
Någon gång efter de svårläkta jag har nu skall jag göra en vertical labret fast en medusa (alltså i överläppen i mitten). :)

#75: Smärta är ju så individuellt så det går nog inte att svara på det riktigt. Medans Person nr 1 tycker att öronen gjorde ondast av alla piercings denne haft, och att pierca armen inte var så farligt, så kanske Pers. 2 tycker tvärt om.
Jag kan nog bara svara för mig själv, jag tyckte att min surface piercing mellan brösten gjorde ondast av alla jag gjort och jag har sammanlagt haft på ca 28-29 andra ställen. Resten har jag inte tyckt varit så särskilt smärtsamma, men det har ju kännts. :)

Ilokay
0

okej.. det väger mellan bröstvårtan och tungan, känns som att välja mellan pest eller kolera;D men snyggt är det!

Stinko
0

Hehe, jasså. :)
Båda är väldigt fint. Bröstvårtan brukar vanligtvis vara smärtsam :)
Jag skulle pierca min pojkvän i bröstvårtan, (ja, jag piercar själv, ta mig som oseriös hemmaplurare om ni vill, men jag använder mig bara av sterila saker, och folk som ber mig pierca dem vet att jag inte är utbildad osv osv) hur som helst bangade han ur för att han tyckte det gjorde sååå ont. Fjant han är!

Hoppas du klarar det bättre än honom om du gör i bröstvårtan. Tungan har folk jag känner inte tyckt varit något särskilt alls, andra har väl tyckt det gjort "lagom" ont. Har själv gjort tungan 3ggr, inte alls farligt :)
Lycka till :)

JossanH
0

#77 tungan kändes väldigt otäckt innan man skulle göra den men gjorde inte speciellt ont att ta. dock var min tunga svullen i nästan en hel vecka så jag kunde äta ordentligt på hela den tiden. men jag var väldigt noggrann och det läkte fint utan problem.
bröstvårtan var det ondaste jag någonsin piercat.. Fick en känsla/ilning genom hela kroppen som när man slår i tån så hårt att man mår illa.. fast att känslan inte gick över på flera timmar.. Tyckte det var grymt obehagligt men funderar ändå på att ta om den då jag trivdes så bra med den!

Men det är ju så olika från person till person! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Pandae
0

Stinko
Jo=D men hitta en som gör de riktigt kanon! som använder rätt surface bar och allt. då ska de ofta gå bra… enligt. min piercare. Han sa att saken är att de flesta piercare vet inte hur man ska göra de rätt ha ha

lillspindeln
0

jag får väll ta o läga in en bild på min Lenore =)

Stinko
0

#80: Jo, med en surfacebar lär det gå bättre, eftersom att de är ju surfaces de är till för… Men tyvärr är ju ändå surfaces svårläkta i vilket fall som helst tyvärr…  :(
Sen att piercern gör jobbet jättebra utfört betyder ju inte heller att den kommer stanna kvar.

På tal om piercings som stöts ut så skulle man kunna göra implantat framför. Svårt att förklara.
Man sätter då in en plaststav av mjukare plast, vi säger vertikalt. Och sedan piercar man bakom staven som sitter under huden. På så sätt är det (tror jag iaf) minimal risk att piercingen stöts ut. :D

Skulle ni våga det? ;)

Pandae
0

#82 nej självkart inte lovat att den stannar men chanserna för att den kommer att göra det blir ju större…och bara de är bra;) tycker jag iaf:)

Jag pratade med min piercare om just implantat, just när de är en labret som stack ut med en kula så har de nästan inte lyckats med att någon läkt helt, utan kommer fortsätta att vara ett "sår" helatiden. Därför avstod jag tillsist.
Men sen började jag fundera på implantat som man lägger helt under huden. de hade varit rätt häftigt, fast frågan är hur de är med läkningen då:P

Stinko
0

#83, yes yes. :P

Menar du Dermal Anchoring? Som jag förstod det gjorde du det. Alltså att det inte är något utgångshål, utan sitter som ett implantat… Kan tänka mig att dom som gjort sånna inte har haft lätt för att läka dom! Verkar ju omöjliga att göra rent!

Ja, vanliga implantat hade varit ballt. Är ju inte så insatt vad gäller implantat, men läkningen borde väl inte vara några större problem förutsatt att alla instrument, ytor, varit sterila samt att man undviker korskontaminering till 100%… Utan infektionsrisken är det nog ingen risk för att det inte skulle läka som det skulle. med tanke på att det inte är någon risk att det tar sig in smuts under huden. :)
Har funderat mycket på att fixa implantat i armarna, faktiskt.
Men lite snuskigt ser det ju ut…Just att föra in den där "stickan/pinnen" under huden och göra "gångar" och lyfta upp huden för att kunna föra in föremålet. Hujja! :P

Sabina-old
0

Tatuerade in Max tassar på skuldran för en vecka sen, bilder kommer snart! :D

Beafer
0

#62 Fasen vad surt ;p Jag som vill ha en just precis nu :)

skrollan
0

bilder då !

Sabina-old
0

En jättedålig på en tass än så länge

Sabina-old
0

Och, måste bara visa en bild på en drake som jag tatuerade in på benet… För en lite mer än en vecka sen i Turkiet. DOck inte världens bästa bild det här heller eftersom min kamera är lite knäpp :D

Theres
0

Jag har fortfarande bara denna xD

Och så töjningar i öronen såklart…

golf.ifokus.se

vintherlind
0

Här är min käft! :]

Har två labret under varandra och en smily (strängen under överläppen.

har även naveln och tragus och annat vanligt. 

tungan orkade jag inte med såden åkte ur i våras, lika så bröstvårtan. den var dum.

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.