OT Jag ger upp!!!
Har jobbat i 20 minuter och jag ger upp!!!
golf.ifokus.se
Oj efter bara 20 minuter vad kommer detta sig?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

För jag är så dålig på att göra tråkiga saker, jag ger upp alldeles för lätt om det inte är något som jag verkligen brinner för.
golf.ifokus.se
Jo det är ju inte alltid det är kul att jobba men tyvärr är det ju ett nödvändigt ont.. du får tänka på löningsdagen så går det kanske lite lättare :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

vad för jobb?

men jag ger upp för jag kommer ju inte få nån lön… never telefonförsäljare lixom…
golf.ifokus.se

#5 har fått en massa jobberbjudanden ang teleförsäljare och jag håller helt och hållet med dej.

Någon som har något förslag på jobb? Känner för att starta eget. Hade ett sjukt bra förslag på vad jag skulle göra, men jag har glömt xD
golf.ifokus.se

#7 jag ska iaf ta och söka till personlig assistent så om du inte kommer på något att starta eget företag så kan du iaf söka det=) Lycka till!

Hehe, ringde till mamma nyss och kollade om hon kunde fixa jobb till mig på dagiset där hon lagar mat, 1-2 dagar i veckan sådär… vill vara fri så jag kan åka till Täby när jag får lust :D
golf.ifokus.se

Skärp dig .Du vill ha jobb men inte jobba .Du vill komma och gå som du vill .Vilket företag vill ha en sån.
Eget företag kräver att du ligger i .Obetald övertid .Inget 8 till 5 jobb .
Du kanske ska mogna lite först innan börjar tänka på jobb.
Annars min son (20) jobbade som alltiallo på ett företag i Staffanstorp .Flckvännens pappa körde ihjäl sig.Han sökte pappans jobb som smältare och fick det .ett varmt och skitigt jobb.2 mån gick ,då ringde Adeco nån slags bemanningskonsult .De sökte en försäljare till en Hemmabutik i Lund .Han fick det och det verkar bra .Han hade ingen erfarenhet av försäljning mer än praktik på ett internetcafe.En kvinnlig säljare där har 18-19t fast ,men tjänar normalt 26t.
Så tips försäljare Elgiganten,Hemma ,kjell co,Expert osv.
Patrullerande nattvakt. tjänar 20t ,har sett många såna kvinnliga .
Gå inte till arbetsförmedlingen ,de delar bara ut bidrag,inga jobb men du måste vara inskriven som arbetssökande för att få kommunalt arbetsmarknadsstöd ,4,5t/mån
Leta efter konsulter som förmedlar jobb ,bemanningsföretag.

Jag har varit inskriven på arbetsförmedlingen förra året men gjorde som alla andra - skrev av mig…
Jag har fått fler jobb utan deras hjälp som sagt…
Men skrev till Djurkompaniet idag och kollade om de hade något ledigt här, och de skrev tillbaka på en gång och bad mig skicka bild och berätta om mig själv 
golf.ifokus.se