vad ska man göra?
`hej jag måste bara få skriva av mig lite.
ikväll kom två kompisar till mig och killen. så vi sjöng lite karaoke och drack lite och nu kan han knappt stå och sluddrar när han pratar killen min men han vägrar sluta dricka. och jag sa att dom skulle ge fan i spriten eftersom den va min och jag skulle ha den tills om 3 veckor, och när jag och den andra tjejen ligger och sover smyger dom in i baren.(tyst som dom tror att dom e på fyllen och villen)
och där börjar dom ta allt möjligt av min sprit, och jag står i dörren och tittar på dom utan att dom märker mig. så jag säger till dom och dom blir lite spak för att dom blive påkommen. men nu har dom lyckats fått tag på annan sprit, så nu dricker dom inte ens grogg utan ren sprit. det roliga är att min kille blir skit dåligt väldigt snabbt och vet inte sina gränser och då är det jag som får ta hand om honom. ett tips vad tusan ska jag göra?
jag vill bara sova nu men det går inte för dom håller på och härjar och jag kan ju inte skicka hem kompisarna eftersom då får dom gå hem 1.5 mil.

Kan ju säga som så att om din kille inte vet sina egna gränser så behöver han lära sig dem.
Jag kör alltid på detta: jag tar inte hand om er om ni dricker så ni mår dåligt, jag kör inte hem er. Jag är här på samma villkor som ni (jag är nykterist med körkort)
Och i det läget är det nog bara att gömma spriten, men det skall man banne mig inte behöva, men i deras tillstånd lyssnar de nog inte på etik och moralsamtal. Man gör inte så.
Hur gick det idag? Hur mår de?
ja alla tre sover stenhårt men jag tror killen har vare upp några gånger och han sover oroligt, så jag vet att han mår dåligt. och vi rök ihop ganska bra inatt men den andra killen bad iaf om ursäkt innan jag äntligen fick sova halv sju imorse. men jag vet vad min kära kille ska få göra idag, han ska på städa undan allt, diska, damsuga och torka golv så att all fest lukt försvinner. och det är ju inte det han vill när han e bakfull men det får han så fan lov att göra=) annars säger jag bara att gör han inte det så åker jag och bor hos någon annan tills det är gjort
Håller fullständigt med #1# att han bör snabbt som attan lära sig var hans gräns går. Dessutom hade det varit mina kompisar, så hade jag ringt en taxi och skickat hem dom på studds. För så belönar man inte gästfriheten, och sen dessutom ta något som inte är deras det är stöld även om det är pojk/flickvän eller kompisar som gör det. Och att din pojkvän sen är bakis dagen efter, ha, det är ju självförvållat och då kan han gå där hand i hand med ulrik och världen baksmälla, synd om honom, tycker inte jag. :-)
jag skulle också skickat hem dom i en taxi och sagt att spriten dom tog ska dom fixa tiullbaka, köpa en ny flaska. Sedan skulle jag tänmka över om det är ett par riktiga kompisar som gör så mot mig.
Men killen skulle jag låta honom städa upp efter sig också, men å andra sidan så kan han inte sina gränser ska man inte dricka. Skulle sätta ett ultimatum. Lycka till =)
ja det är han som ska få städa precis allt. och hans kompis bad om ursäkt och ska köpa en ny flaska åt mig. men nu är det ju så att vi bor i en liten by som heter ånge sen bor vi 1,5 mil från byn till oss så taxi bilarna vill oftast inte komma hit och hämta folk.

Meh va taskiga dom va=(, har killen din sagt förlåt än då?…jag skulle bli riktigt förbannad om dom skulle göra så mot mej. Det va ju ändå ditt, så det har dom ingen rätt att röra.
ja det har han så det mesta är löst nu men jag väntar fortfarande på städningen=P
hehe, ja, killar vet du =P Så otroligt drygt när dom inte fattar och när dom inte lyssnar, när dom är tarva och inte förstår sitt eget bästa. Jag lider med dig!
ja varför måste vissa killar ha att dom ska bli så jävla dryga med mera när dom dricker. det är inte ,ånga som blir direkt känslo sam som dom flesta tjejer blir

#7 hehe ge inte upp, tycker han kan städa. Hoppas han ger upp snart och är snäll och städar.
ja det gör han=)