Bilder på illrar med sjukdomar!
Jag vill att det ska finnas en bildtråd för oss som har sjuka illrar. Av den anledningen att dem får komma fram lite i rampljuset och att man visar att en sjuk iller kan må bra med tanke på omständigheterna. Skriv gärna ålder, sjukdom, och hur länge illern har varit sjuk.
Lucifer är 4 år. Fick diagnosen Lymfom i mitten av maj iår.

putt

vilken söt herre
vilken bra tråd. jag måste nog själv åka in o öppna upp min älskade Dexter snart.. När jag var i norge nu på utställning diskuterade vi symptom på binjureproblem och jag tyckte allt stämde precis in på dexter.. Och med tanke på hans hudproblem så känns det som att risken för tumörer inne i kroppen på honom är ganska så stor..
Det känns oerhört tungt men får han öppnas så vet jag sedan med säkerhet hur det står till med honom.. Så troligen kommer det komma upp bilder på honom också.. :(
Sajtvärd på Iller.ifokus
Vilken bra tråd!
Visst kan pälsarna ha en underbar tillvaro trots sjukdom!
Min älskade Chade som numer släpar runt på mjukisdjur i himelen älskade att vara ute i skogen, det var verkligen hans grej *minns o ler*
Paulina
Ja, vadför skulle inte djur med sjukdommar kunna ha det bra när vi människor kan ha det? Dock finns det sjukdommar som det är bättre att avliva ett djur om de har..
Hittade lite "nyare" bilder på woodo. Han var väl inte direkt sjuk på slutet, bara gammal o lite dåligt allmäntillstånd..