Två illrar söker nytt hem.
Hejhej, mina och sambons två illrar söker nytt hem pågrund av ändrade omständigheter samt flytt. Illrarna är tre år gamla, rumsrena, en hona viltfärgad och en vit hane. Finns i värnamo. Pris 2500 (kan diskuteras) en symbolisk summa. Där ingår sovkoja, massa hygien produkter från ferret couture, skitlåda, spade att plocka skit med, tre selar från ferret couture samt massa filtar och gosedjur, transportbur.
Maila vid intresse artifex1991@gmail.com så kan jag även skicka med några bilder.
Det är tungt men just nu det ända rätta då illrarna förtjänar det bästa, vi kommer vara noga med det nya hemmet.
Mvh Tobias
Och ja, klorna är klippta. Gammal bild.
Puff
Puff, illrarna undrar om det inte finns någon som är intresserad av dom och skulle vilja ge dom ett livslångt hem
Puff
Puff
Vart finns dom? Jättefina förresten!
Värnamo i jönköpingslän :)
Puff
En liten notis bara, hanen är pastell och inte vit :)
Hade det inte varit för att det var så långt att åka så hade jag gärna köpt dom. Hade iller för 2 år sedan och är så sugen på en ny familjemedlem. jätte fina förresten! :)
#13 tack så mycket, haft många illrar men dom här är de mest gosiga och tama, aldrig bitits och sover gärna sällskap:)
Puff