Babynosarna 7 veckor
Lycka, lycka. 2 dygn har gått utan en enda bajs utanför lådorna.
Helt plötsligt har alla fattat galoppen!!!!
Nu är det inte långt kvar tills de ska flytta hemifrån, jag kommer att sakna de små pirayorna, men samtidigt ser jag fram emot att få tillbaka mitt kök
.
Tog ett par bilder imorse på Castro och Snaps som just då låg lägligt till och var härligt nyvakna.
Jag ska försöka få till det med flickorna senare idag, så jag återkommer….

Naaww va söta dom är=) har alla fått hem nu?
*dregglar ner tangent bordet*

Jo men visst! Alla kommer att få helt fantastiska mattar och hussar. Jag hittat helt underbara köpare som är så engagerade.
2 av dem är helt färska, men duktigt pålästa och slår nästan knut på sig själva i sin iver att illersäkra bostaden och ruinerar sig på prylar.
De andra 5 är gamla i gamet och vet vad det handlar om. Ingen oro här alltså.

Tack Liselott!
Dina bilder blev bättre än mina. Men så har du ju så mycket större kamera
.
Det var Enzo och Lloyd som pustar ut efter en vild lek med Patrik.

#7 jamen va skönt=) det förtjänar dom
hehe det känner man igen sig, den energin man hade och ville hela tiden göra allt för att valpen skulle trivas och inte riskera att göra illa sig osv. hehe
Så underbart söta
#6 Hihi ser ut som dom brottats och somnat mitt i matchen :P
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
vilka ljuvliga pasteller ;)

Åh! Det är min tös ju! :D

naaw, gu så söta =D

vilka underbara bilder=)
tänk om man kunde ha en massa illrar, jag ill flytta till hus nu!

Stackars Mathilda!
Tjejen som skulle hämta lilla Astrid har varit tvungen att backa ur. Familjens Cocker Spaniel råkade ut för en hemsk olycka och efter dyra operationer var de ändå tvungna att avliva sin trogna vän. Nu känner de att de inte har ork att ta in en livlig valp i sorgearbetet och det förstår jag.
Jag blir så ledsen för hon har ju varit här flera gånger och gosat med "sin" Astrid och hon hade valt ut material till kopplet som jag satt och knåpade ihop till henne och det blev så fint med rosa band och rosa och ljusblå rosor över nacken. Stackars Mathilda och stackars Astrid som inte får denna underbara matte.
Nu får jag leta efter en lika fantastisk matte eller husse till vår fina Astrid som Mathilda skulle blivit. Snyft!!!
Va synd! Stackars Mathilda! 
Hoppas att söta Astrid hittar en ny matte/husse snart!

Näää!! Sånt där är aldrig kul :(