Någon som vågar ;););)
IQ-test, nallade det från h.if
Jag blev själv ganska nöjd över resultatet
http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html src="http://hundar.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
Mvh Jenny
Blev också ganska så nöjd får jag säga, var högre än jag själv hade räknat med iallafall. Kan väl säga så mycket att jag låg över 115 i testet.

Shit vad smart jag är :D
golf.ifokus.se

Själv fick ja bara 93 som total resultat*suck* men bättre än vad jag trodde íaf hehe

haha mjo har gjort de :P ganska nöjd ändå :P

jajemänsan, visst vågade jag :)
108 

114 fick ja :P lite hjärnceller har man trotts allt haha

Jag hade 122, men ett annat test jag gjorde visade 147… så… jag har nog rätt högt =)
golf.ifokus.se
Detta står under om detta IQ test.
"Notera sålunda att det värde som blir resultatet av testet inte är ett helt perfekt mått på din IQ. Om du har genomfört testet på ett seriöst och noggrant sätt, ger det emellertid en god uppfattning om var på skalan du ligger."

126 fick jag… svårast var ordförståelsen tyckte jag. var ju inte direkt lätta ord eller snarlika alternativ… men men, gick rätt bra där ändå. :) Sifferminnet var åxå svårt… Min kollega kom in mitt i mitt test och började prata så jag missade 2 helt… *Grrr*
110
Sara

125 fick jag. Jag har gjort vanligt IQ test förut och där bad de mig att kontakta mensa för att göra ett riktigt test. Men sånt skiter jag fullständigt i.
122 ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

lyckades plita ner tillräckligt för att få 125 =)
dock tycker jag att det bör poängteras att iq INTE är ett mått på hur "smart" man är… bara på hur logisk man är… detta testet var iof mer allround än dom flesta andra jag tagit… men det är fortfarande så att jag känner folk som har enligt *äkta*(övervakade) fått över 140 men som enligt mig och andra är rätt korkade iaf ;)

orkade inte göra hela testet. Jäklar vad man fick gnugga hjärnan. nej det får jag göra då jag är mer koncentrerad.

Det var ju askul…. Fick 129, så glad… Men men
111! Jag trodde att jag låg långt under 80, så…. JIPPI
Mvh Jenny
jag fick 115 men förra året när jag gjorde ett engelsk fick jag 127 och då stod det att om man inte hade engelska som första språk så va de högre. haha skumt, jag blir osmartare för varje år;)
jag fick 113 :) men jag fick 122 förr en gång när jag gjorde samma test.. hm..
jag är nöjd :)
119, övernormal ;)

fick 129 nu, hade alla rätt på minnestestet :D
golf.ifokus.se
#21 jisses! jag hade jätte svårt med det ;D tror jag hade två rätt där ;D

haha, jag orkade inte ens göra klart ^^ tog så lång tid juu =O men under 80 får jag nog iaf ^^
Fick 118 :) hehe. Nöjd iaf, fick högre än jag trodde :P
Övernormalt här me :P får olika på alla test :P Menva kan man vänta sig här framför datorn :)

127 :) Ganska så nöjd med det =)

Jag fick 125 på mitt test

Jag tror inte ett dugg på det här testet för den säger att jag är riktigt intelligent 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Lustigt, trori nte det stämmer iom att nästan alla här här övernormalt resultat. I så fall ksulle illerfolk tillhöra den smartare kategorin bland befolkningen =P
114 fick jag.

#29 Ja, man måste ju vara smart för att kunna tänka "före" illern så att säga ;)
golf.ifokus.se
#30 precis illern håller en allert ;) iofs så jämför ju den där sidan resultaten från andra som gjort samma test. t.ex 80% har fått sämre lr liknande. Men det betyder ju inte att det är 100% tillförlitligt.
Det står i testen att den inte är 100%

fan är ni nå jävla pluggisar .. jag fick 100