Hur har påsken varit?
Har ni gjort något kul i påsk.
Själv så var vi hos mina föräldrar och firade påsken mellan lördagen och söndagen. Åt god mat och kastade Dart. =)) Sen var jag till pillow i söndags och hälsade på henne och Ammi. Det var riktigt trevligt. Sen kom malena dit och vi hade superskoj. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vi har bara varit i Viskafors och myst hela helgen jätte sköönt

Påsken har varit bra.
Jag och Johan var ner till Uppsala i lördags och åt påsklunch med hans mormor och sedan gick vi på stan och shoppade lite 
Det låter ju jättetrevligt både i viskafors och i uppsala och gävle. =)

Vi har mest tagit det lungt, varit hemma ätit påskmat och en massa godis. ;-)
På söndagen for vi till svärmor i Forsbacka och åt middag där. Annars bara hemma och myst.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag kan säga att det här är min första Påsk utan Godis.
Slutade äta godis för snart 2 månader sen. Men jag kan lova att när jag och ett dagisbarn var och handlade godis i lördags så blev jag riktigt sugen.
Då fick jag visa mitt hjärngrepp i att inte äta godis. =)
Jag har haft det jättetrevligt. Varit nere i Tranås hos min mor och illrarna har haft buskul! Hon bor i jättestort hus o dom har ränt upp o ner för trappan 1000 ggr ;) Dessutom har vi tagit underbara vårpromenader, vädret var perfekt. Och Tjabo tog första vårdoppet i den lilla bäcken! Såg hyffsat lustigt ut när han hoppade rakt i o dök lite. Sen rullade han sig torr i nåra löv ;)
jag har jobbat hela påsken.fick äta påskmat på fredan..

Jag och Madde fickk för oss att vi skulle sluta med godis för snart 2 månader sedan så det här va oxå min första påsk utan godis men det gick det me fick lite annat i påskägget ist 2 par trosor, hår inpackningskur, snygga solglasögon och 100 kr att fylla på mobilen
Bortskämd nej inte jag inte. Va tvyngen att smaka en godis på påskafton men det va inte ens gott så jag spotta ut, så stolt över mig själv. Påsken firade jag med min familj och lite med pojkvännen oxå =0) Busillrarna fick oxå lite påskmys varsin ny leksak och lite godis bandits och yougissar mums. Påsken va väldigt mysig iaf med fint väder.
Jaså malena du fuskar du.
Jag har inte tagit en enda godis sen jag slutade. Men jag ska säga att jag verkligen har velat göra det. Oj, vad nära det var i lördags. hehe. Hur länge ska vi låta bli och äta godis då? 
Jaa… jobbade i torsdags (jag , min idiot, var och grävde och städade ur ettt garage i ös-regnet), sov länge på fredan, kom 5 pers på lördagen (så vi var 11 människor här) godis och mat i 2 dagar, sen var det "jobb" i måndags, en stackars kossa som hade fått framfall… så det vart nödslakt på den… stackars kossa…. ;(
jaa… fullt up asså….
# 10. Ja du verkar ha haft fullt upp. Har du hunnit vila något över huvud taget. 

# 9 jo det blev visst så att jag fuskade lite *generad min* vet faktiskt inte när vi ska börja äta igen, funderar på att kanske äta någon chocklad bit en gång i månaden på en lördag men jag vet inte, saknar chocklad fruktansvärt mycket, men vi får väla se
Choklad är inte det jag saknar. Hehe. Här hemma är det salt-lakrits och salmiak som är jobbigast. Jag tror jag ska hålla upp med godis tills jag har hittat tillbaka till min vikt som jag hade förut. Då kan jag ge mig äran att äta det igen. Fast det kan ta 6 månader eller hela livet. hehe. 

okej hehe vet inte hur jag ska göra har ju några kilon kvar som jag vill gå ned men jag har ju trots allt gått ned 16 kilo sedan januari så jag är ganska nöjd.
#14 Det ska du absolut vara. Går jag ner 4 kg är jag nöjd. =) hehe