Norpan är "skruvad"
Kommer in i vardagsrummet och ser Norpan som står på soffbordet och lapar coca cola. Bus står på golvet och tittar på den coca cola sjön som breder ut sig brevid soffan. 
Den jäkla illern (Norpan) har vält cola flaskan (nästan full 1,5 liters) och skruvat av korken (som jag VET var ordentligt åtskruvad). 
Sara

Hon tyckte väl det såg gott ut :D
golf.ifokus.se
haha o vilken klockren rubrik på det hela ;)

haha, illrar är inga dumma djur ;)
dom äör klipska :)
Iblande för klipska för sitt eget bästa. Jag hade Jazz (min mix kille på ca 1½ år) här om dagen så hade min sambo varit och handlat åt mig. Pengrana som blev över la han på köksbordet. Sen gick han för att ställa av skorna och ta av sig jackan. Då tar Jazz ett jätte skutt upp på köksbordet och knycker en 50-lapp från mina pengar. Hör bara Bertil som skricker " hör du din djä..a iller skit, kom tillbaka med pengarna". Jazz stod då bakom dörren till mitt sovrum och tittade runt den när Bertil kom rusande, men då hade Jazz redan hunnit med att gömma 50-lappen längst under min säng. Här låg också min visp, min tröja med illrar på som jag har varit av med i 3-4 dagar. Sen låg där även ett par trosor och några par strumpord. Hemska iller :-)

#5 Kan han hoppa ända upp till köksbordet??!! 
vi har våra stolar uppochner vända på köksbordet för att skrollan hoppar upp på bordte och sedan till blommorna på fönsterbrädan om vi inte har det så. Jätte fint hemma hos oss, suck