Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 410 ggr
Gilla
0

Min Hjälte Marwin

Måste få berätta om vår käre Marw som skyddade mig o Dookie med sitt liv.
Vi var ute en sväng i kväll på en liten promenad jag, husse, Marwin o Dookie.
Husse…som ju är som de flesta killar (utom Marwin)blev lite nödig o gick bakom ett snår medan vi väntade på andra sidan.
Husse som är en sån kul typ fick för sig att han skulle skrämma oss och började skrapa med fötterna när han rundade hörnet på busken.
Marwin blev på helspänn…for in vid mina fötter.
När "Monstret" kom framhoppande formligen FLÖG Marwin till attack …som en flygekorre ungefär för att göra sig så stor som möjligt.
Hans svans som en flaskborste och uttjöt….det värsta VRÅL/SKALL/ TJUT jag någonsin hört.
Nog har jag läst om olika ljud de frambringar…men det här…det går inte att beskriva.

Till fullt försvar skulle han skydda oss i familjen.
När husse tog upp honom så blev allt lugnt igen.

Vår hjälte…MarwinSkrattande

UlrikaG
0

Men vilken underbar berättelse!

Så sött :)

sarae
0

haha vilken modig liten kille ni har! en alldeles egen vakt marwin ;)

[tiiia]
0

*naw* det där är nog det sötaste jag någonsin hört :) Kan verkligen se framför mig hur han flyger fram. Blir lite rörd faktiskt :)

Sara
0

Haha! Vilken pärla till illerkille!

Sara

babsan
0

naw, han måste ju skydda dom han älskar =D

Saaba
0

Hjälten!

Gilla
0

Jag har så svårt att minnas det monster som var bara för några månader sedan innan vi kastrerade honom.
När han högg hej vilt o det enda spåren som är kvar år ärren på mina armar o händer.
Han är den goaste o snällaste iller man kan tänka sig…mot mig o husse.
Men andra…no, no.

Det är bara att acceptera.Han är kärleksfull på sitt vis.
O kelig…nej…men kärleksbetygande på annat vis.
Pussig till max o stundtals får man norpa honom för en snabbgos.
Vi har 2 illrar.
Dookie o Marwin.
Ingen är kelig men väldigt nära o kontaktsökande ändå.
Men knäillrar…det kommer de aldrig att bli.

skrollan
0

Vilken myskille, en vaktiller ;)

AlbaStiffler
0

hehe, kul! Var det ett sånt där fågelliknande skri-skalL?

Faxlin
0

haha, ja de kan överraska en ibland de små liven.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

animal-lover
0

vad gulligt ! vill oxå ha en liten vakt iller :)

Tror jag tar och kidnappar han :P

Gilla
0

# 11 Haha…det skulle jag vilja se ;o)

Hoppas du har stark vilja för det är det enda som hjälper.
Han hugger nämligen alla som inte sätter honom på plats.
Mot mig o Husse är han däremot världens goaste pussmonsterSkrattande (tja…husse får ju inga pussar…men det får ju inte jag av Dookie heller så det jämnar ut sig ;o)

cannaydia
0

hiihi Marwin, klumpen Marwin =) Att Dookie inte skulle bli någon knäiller var väl inte så väntat, hehe ingen av hennes syskon är det heller, kanske killarna blir lite mer myskorvar när de kastreras men nja…haha de har damp i familjen ;-) Men även det är charmigt på sitt vis, ni får lov o söka efter en "Paris Hilton" iller för de lär vara något så avtaggade skulle jag tro om hon vågar ta dem med på röda mattan ;-)

ViktorMarina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Joodu Malin, Jorm är faktiskt en knäiller! Vääärldens gosebums är han, vil bli upplyft och kliad på låren och kommer och kurar in sig hos oss i soffan.. mmm :) Och emellanåt är det tokryck med flås och bus och hopp och skutt! Helt underbar, på alla sätt och vis :D

Gilla
0

#13 Vi brukar faktiskt säga att Dookie borde varit en albino (inget ont om albinosar) För hon är en tvättäkta blondin.
Rätt korkad faktiskt ;o)
Men allas favorit då det är henne alla kan klappa o hålla i.
Henne är det ingen idè att skälla på…för hon fattar iaf inte vad hon gjort fel.
Som tur är så är det inga större dumheter hon gör…bara bus.
River ner allt från soffbordet o står o tittar "gjorde jag det där…hur gick det till?"
Eller hennes nyaste hyss…krypa in i min o husses bashögtalare…o vägra komma ut (om man inte sätter på någon musik…då är det inte lika kul att boa där inne ;o)