saknar mina pojkar!
Usch ja, det är sååå tomt här hemma nu, vi var nere i tranås i helgen och i 25 års present fick jag en resa till rom!! Vi åker tidigt onsdag morgon o kommer hem söndag :) Men nu fick ju mina pojkar stanna hos min mamma, eftersom det är hon som ska vara illervakt. Helt otroligt vad mycket plats dom tar egentligen nu när det känns så tomt :)
ja usch ja, farligt vad man blir illerberoende…
ja, usch! värst av allt är att vara hemma ensam utan grabbarna… speciellt när man har en liten skit som möblerar om bland alla bollarna och gömmer dom i min säng.. ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ja det är verkligen så… jag nästan går o letar efter dom nu hela tiden innan jag inser att dom är hos mamma. Och så oroar jag mig för att bilbo ska bli deppig, när vi var i indien i två veckor gjorde han inget annat än o ligga utanför min sovrumsdörr. min mamma fick sätta dit vatten mat & en filt åt honom. Hoppas att han tar det bättre denna veckan..
Jossan haha jo..lite skiton. Han kan få bo lite hos mig!! =)
ja, men blir helt beroende av dom små :)
#4 Anna säljer nog honom nu haha. Hon gick runt och var så nöjd för han ville bara klänga upp på henne hela tiden… sen bet han hål i hennes handled haha! :) Tur att man fortfarande får vara inneboende ändå hihi… Men ser ni någon annons på blocket med min Skiton så köp han inte! för hon får inte sälja honom!! :P
Sajtvärd på Iller.ifokus