Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 449 ggr
Sarah
8

Årets veterinär.

Marianne på Mälaren Smådjursklinik har precis fått utmärkelsen som årets veterinär :) Väl värd tycker jag. Vad skulle vi illerägare ta oss till utan henne? :P

FerretCrow
0

Men åh gud vad roligt =)

illernettan
0

Så roligt för henne….och för oss….även om jag inte behövt utnyttja hennes kunskaper än……😃

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

JossanH
0

Håller helt med! Väl värd! Har ju blivit ett par timmar i bil för att komma till just henne när något krisat :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Rebellkatten
0

Helt klart rätt veterinär som vann =D

Grodan
1

Marianne T är även bra på råttor! ❤️

Jag har vänt mig till henne i flera "rått-ärenden" och fått mkt bra hjälp. Så hon är absolut värd utmärkelsen.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

saramariae
0

Härligt med en bra veterinär! Jag måste verkligen hitta en ny! När min Maia fick en byrå över sitt lilla ben så fick jag rådet att avliva henne ganska omgående för veterinären var helt säker på att hon aldrig skulle fungera normalt igen men jag var envis och satt vid hennes sida en vecka, matade henne och bar henne överallt dit hon ville, efter två veckor så var hon så gott som återställd ! Så tänk om jag hade tagit veterinärens så kallade råd? ……

JossanH
0

#6 illrar kan även klara sig bra på 3 ben, beroende på deras fysik och vilket ben det gäller förstås, så visst kändes det drastiskt att avliva utan att ge det en chans! Skönt att hon är återställd nu :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Keen
0

Underbart att Marianne får den uppmärksamhet hon förtjänar. Det är skönt att veta att nån som hon finns därute, även om man som tur va inte behövt hennes experthjälp. Än. Jag vågar inte va kaxig. 🙂

Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!

Norrskenets
0

Helt klart välförtjänt!