Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 1210 ggr
Mixxy
0

Sov gott finaste Guldklimpen♡

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har väldigt svårt att ta in detta, igår kväll sa jag godnatt till er, och idag är du borta. Finaste Valle, det gör så ont i mig att veta att jag aldrig kommer få se dig mer. Du kommer aldrig mer ha pussmarathon med oss. Du kommer aldrig mer stå vid grinden och vänta på oss när vi kommer hem från jobbet. Du kommer aldrig mer skutta runt och poppa och busa som bara du kunde. Du kommer aldrig mer springa runt fötterna på oss när det är gotta på gång. Du kommer aldrig mer försöka medla mellan Donna och Hoffa. Hur ska dom klara sig nu? Donnas bästaste vän är borta. Donna verkar redan ha förstått att han inte kommer tillbaka, jag tror hon förstod det när dom fick säga hej då till honom innan vi åkte till Ulltuna. Min älskade vän, tårarna bara rinner. Du var otroligt speciell för oss, vi hade ett band som är svårt att förklara. Du var vår lilla mysbjörn som alltid fanns där när man behövde tröst. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Nu har du åtminstone inte ont längre. Det gjorde så ont i våra hjärtan att se dig må så dåligt. Imorgon skulle du ha fyllt 4 och vi skulle ha firat med äggula för hela slanten. Nu får vi istället tända ett minnesljus för dig. Var rädd om era pälsar, man vet aldrig när det oväntade händer. Klockan 21.00 sa jag godnatt till er, då var du fram och pussades med mig och var ditt vanliga jag. Vid 23.00 när husse kommer hem så var du väldigt hängig. Vid 03.20 bestämmer vi oss för att åka till Ulltuna med dig då du bara hade blivit sämre. Vi är framme runt 04.00 och får komma in på ett rum direkt. Dom bestämmer att du ska vätskas upp och få smärtstillande innan röntgen. Några minuter efter att du fått ditt smärtstillande drar du ditt sista andetag. Vila i frid nu finaste Valle, hälsa Zonic från husse och matte! ♥

JossanH
0

Beklagar stort :( Vad hemskt att mista en så ung vän så drastiskt. Förstår om du är chockad.. Sov gott fina Valle

Sajtvärd på Iller.ifokus

Bogey
0

Beklagar verkligen. 😢

Vi fick i.a.f. några fina dagar med Bogey efter han fått den tråkiga diagnosen. Måste vara ännu jobbigare när det händer så plötsligt som med Valle.

FerretCrow
0

Ja att det gick så snabbt. han åt och drack självmant när vi talades vid halv 2 inatt. så att det skulle få denna utfall hade jag inte räknat med alls <3

illernettan
0

Så sorgligt att läsa…..kan inte hindra tårarna 😭. Jag förstår att det svårt att ta in att Valle inte finns längre. Önskar jag bodde närmare så jag kunde ge mängder med kramar men jag skickar flera stycken via cyberrymden. Alla 16 illrar skickar illerpussar och hälsar att du ska ta hand om dig, Hoffa och Donna.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Ceciliaolucifer
0
Mixxy
0

Tack snälla ni, det värmer! ♥

[Sångfågeln752]
0

Fy så tragiskt, vet exakt hur det känns och skänker er alla massor av cyberkramar 😢

HannahRönn
0

Beklgar sorgen efter en fin iller