Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 274 ggr
[kjamtessa]
0

Iller hona *annons*

Bara för några veckor sedan var jag och hämtade min Sessan hos ett par i Tvärred. Sessan levde ihop med sin syster och systern var också till salu, och skulle flytta till ägarnas grannar samma dag.Men nu är hon till salu igen.. Då kunde de ju ha sålt dem tillsammans. =(

Men men…

Här är iallafall annonsen, och hoppas hon får ett bra hem.

http://www.blocket.se/vi/13145216.htm?ca=16_s

UlrikaD
0

man ska ju inte kommentera annonser. men jisses 3500kr!!Förvånad

Alley-Pang
0

jag skulle verkligen vilja köpa henne om hon inte var så rysligt dyr

[kjamtessa]
0

Jag skulle också velat haft henne, för sessans skull.Men ja visst..priset…

Smex
0

#3 kan du inte prata med dom och försöka få ner priset? Dom kommer ju aldrig få såld på henne när hon är så dyr.

AlbaStiffler
0

putt. Priset kan säkerligen diskuteras om man kan erbjuda ett bra hem… så är det alltid… om inte ägaren är puckad…hehehe…

[kjamtessa]
0

Jag har skickat ett mail och frågat så får vi se..

AlbaStiffler
0

Ja, klart sessan ska ha tillbaka sin syster… Ring dem istället, de är säkert resonerliga!

skrollan
0

kjamtessa, prata med dom eftersom du köpt hennes syster, priset är inte det viktigaste, det är ändå ett bra hem att erbjuda. Hoppas du kan fp hem den lilla tösen!

[kjamtessa]
0

Mailade.. och här är första svaret:

Hej   Min Granne har lämnat tillbaka Lina på pga. allergi. Jag säljer henne för 3500 med allt som tillhör henne som bur, leksaker, filtar osv. Lina är en mycket speciell iller som många berömt eftersom hon älskar att duscha, aldrig bits, är otroligt kelsjuk, kommer när man ropar, väntar vid dörren tills man kommer hem osv. Därför är hon väldigt prisvärd så vårt absolut sista bud är 3000:- mindre ska hon inte säljas för så du är väldigt välkommen om du fort är intresserade men som sagt många bud, bara på en dag fick vi runt 15 mail om dagen pga av hennes speciella sätt och stilhet.

Andra mailet, som jag fick dagen efter:

Hej Vill du köpa Lina för 2500kr ? Då får du allt som tillhör för iller..

Jag kan inte säga mer än =(

Norrskenets
0

Om du ändå kunde få ner priset så kunde du köpt syrran till din tös*håller tummarna för er*

MimmieM
0

*ryser*

Carpe Diem

[tiiia]
0

tyvärr låter det mest som att de vill tjäna sig en hacka, verkar som att priset är viktigare än hemmet :/

babsan
0

ush, ush för sånt =(

skrollan
0

usch, hoppas att du kan få enr det så att du kanske kan få hem tösen :)

zickan
0

haha.. det där sättet försökte jag sälja ett terrarium på. skriver att många är intresserade och när den andre backa på priset så sätter man ner det.

billigare utan tbh?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.