Mina illrar är arga för flytten!
Flyttar den 1/10 till annan ort då jag ska ha barn i dec. Börjat i god tid för att vara gravid och packa är inte de lättaste… Men mina flickor är inte glada för alla kartonger och allt överallt.. Ha dem i en bur då jag packar och de är de inte arga för utan för att de är oreda här hemma… Sicken dum matte ja e… Men talar om för dem att de blir bra dit vi kommer för de blir de… 104 kvm yta för dem att springa på iställe för bara 31 kvm… Trots att de flyttat förr så se de inge vidare glada ut … Men men…. muta dem med illergodis ibland :0)
Mina älskade när vi skulle flytta, tänk alla nya kartonger och påsar som skulle undersökas. Så här var det full fräs på mina illbattingar.
Ok, då vet jag vad jag har och se fram emot. Arga illrar. Ska börja storpacka nu, har 2 veckor på mig. Hoppas mina inte blir fullt så irriterade.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Oj, vilken skillnad på yta Tanja! 31 kvm till 104 kvm! Inte dåligt! Du får pussa på illrarna, dom kommer säkert att ha lite dåligt samvete när ni kommer fram till det nya hemmet!? Då kommer de att tänka "oj, då! och här har vi gått runt och varit sura och så får vi bo i ett slott. WOW!" 

hehe, du skulle sett Lucifer när jag packade… jag hade ställt 2 flyttlådor på varann o satt mig framför datorn… helt plötsligt hör jag *bang!*, vänder mig om, och ser en av lådorna på golvet och Lucifer står på den andra lådan o ser jätte skraj ut. jag hade tänkt fya honom lite lätt men när jag gick mot honom, såg han så ynklig ut och plötsligt så börja han hicka:P! jag tyckte det var så sött så jag kunde bara plocka upp honom och krama honom och ge honom en godis:P.
bara för några vbeckor sedan när jag flyttade hade jag det roliga för mig =) jag packade i en sak i lådom vände mig om och tog nästa men innan jag stoppade i den fick jag packa ur miilo och så höll det på i typ ett femtiotal lådor=P

*S* Vilka roliga berättelser ni berättar och händelser. Jo de kommer bli kanon sen! De roliga med denna flytt är att när banankartongerna var tomma så smet den något rultiga Tessie in i en kartong på sidan… Naturligtvis var de kartongen längst ner… och hon stod och kravsade tills jag plockade ut henne… Med 8 kartonger ovanför… Hon kunde ta sig ut men hon är lat så ha de hållit på men nu är kartongerna fulla så de går ej längre… Imorse sprang Groggie omkring och var helt uppspelt så hon nästan krocka med kartongerna i farten… Svea hon bara äter och äter… Nu går hon i sitt eget bajs kanske i protest så man får tvätta magen flera ggr per dag… Som sagt var de är olika protester…
härliga berättelser :)
Själv har jag precis flyttat och är för tillfället inneboende med 3 illrar hos en kompis.. :S
Mina illrar var högst missnöjda med flytten ska jag säga! Dom som kanske missar lådan någon gång i månaden var plötsligt väldigt duktiga på att bajsa utanför…
Sen så hade ju jag betydligt mindre tid för dom också så det bidrog också till sura miner.. o det trots att de fick hjälpa till att packa… eller packa upp och öppna igentejpade kartonger.. tsss*
Nu har dom fått halva köket att bo i.. det är ändå ganska stort men det kommer bli bättre när jag får nya lägenheten.
En 2a med egen ingång och trädgård gemensamt med grannarna som den ena är min bror! :)
Blir liiite mindre än förra lägenheten men å andra sidan får dom större plats på heltid!
Sajtvärd på Iller.ifokus
haha, sura miner. Skojigt ;) Allt kul med nya berättelser :)