Hane utlånas för avel 2008 !!!
Hejsan =)
Jag har en hane som jag tänkte ska lånas ut till avel våren 2008.
Han är i färgen pastell-tomte, han har ovanligt mjuk päls.
Han kommer att bli en relativt stor iller, när han har växt färdigt så kommer han väga som mest på vintern ca 3-3,5 kilo..
För mer info så kan ni maila mig på yo_jempa@hotmail.com eller skicka ett pm :)
mvh Jennifer
Jag hoppas att denna tråden inte trasas sönder av dom som vill dislutera avel på tomte, då finns det andra trådar som ni kan göra detta i. Man ska ha den rätten att sätta ut sin hane eller tik för parning utan att åka på så många påhop som i den andra tråden.
Putt Putt

*putt*

puttar upp tråden åt dej=)

va snällt xD

*puttar*

puttar, hur går det för snuffe att hitta en flickvän?

2 intresserade hittills men inget bestämt =)

okej, va kul att det finns dom som är intresserade=)

ja verkligen :) hehe, trodde inte jag skulle få napp ;)

men det e ju bra med två som är intresserade och än är det långt till våren=)

putt

*puttar*

puttar upp tråden åt dej=)

tack =) va snällt xD

*puttar, om det finns nån mer intresserad ;)*

*puttar*

Saga ville putta lite hon också

det är bra =D putta på ;)
*putt

*putteli putt*

PUTT går det bra för killen?

ja faktiskt =)
en av dom som va intresserad tackade jag nej till, det var ett bra val tkr jag :P men en till tjej (hon får säga själv att det är hon om hon vill) som det är nästan bestämt att det ska bli parning, hon ska skicka sin stamtavla, så ska vi se om dom är släkt eller inte, å Christel ska "godkänna" henne oxå, men jag tkr hon låter väldigt bra =) tösen är jättesöt =)
Det var/är en till, men vi får se hur det blir med henne, hon skulle kolla runt lite med andra uppfödare vad dom tyckte, men jag har inte fått nå svar på några dagar, tyvärr, så vi får väl se hur det blir med det =) men jag tyckte att den tjejen verkade bra oxå osv :) jättesöt tös där oxå =D

#23 va skönt att det bara flyter på för dej=) skönt att kunna hitta bra honor=) Men om inte det går med den här honan så får du vell se om den andra svarar..hon kanske inte har haft tid att sitta vid datorn=) du/ni har tid på er iaf=)

ja, det kan vara därför =) skickade ett pm till henne nu, men tror inte hon är inne :P hehe….
men den andra honan går nog, tror inte dom är släkt iaf =) för hon har ingen pastell i släkten ;)

hehe okej, håller tummarna för dej och killen=)

*puttar*

*puttar*

*puttar* =)

*putteliputt*
*putt* Såg att det bara puttades två gånger igår vilket är på tok för lite.

haha =D
*puttar*

*puttar*

*puttar*

*putt*

*puttar*
åhh, han har en sådan underbar dubbelhaka som min groggie ;) (förlåt att jag förstår din tråd nu)

haha, du ska bara veta ;) trodde han skulle växa i kostymen, men inte än =P

ooo nice den är jätte fin å jag som tängte ta valpar av min mirra

putt
#39 ojdå.. på hon som har så mycket släktingar…
Sajtvärd på Iller.ifokus

yes vill fortsätta med generationer

#39 Nu ska jag inte förstöra Babsans tråd men jag tycker ABSOLUT inte att du ska ta en kull på henne.

nähä vf de

Vill inte förstöra babsans tråd här. Men starta en egen tråd. Presentera din iller och varför du vill avla på henne så diskuterar jag gärna där.
det låter vettigt :)gör det :)
PUTT* :D

*puttar oxå*
ska sätta in mer foton på honom så fort min data fattar att den ska känna igen mobilen ^^

*putt*

*puttar*

putt putt

*puttar*

*puttar*
*Putt*
Ni får ursäkta men jag tror nog att denna tråd nog är lite seriösare att förtsätta på än den äldre… Någon som kanske kunde förstå varför hon gjorde en ny?! Alla har rätt till egna åsikter men inte att lägga dom i någon annans mun.. Om jag var orolig för att någon gjorde för val med sin iller eller vad någon har för åsikter när det gäller stammens välmående skulle jag nog ta och prata med denne privat istället.
Tack å hej 

#54 hej hej :)….jag gjorde en ny därför att den andra blev helt förstörd :P…så den här vill jag hålls ren :)….men jag håller med dig, prata med mig via pm eller msn eller nåt sånt :) tack
Jo jag förstog det..
(knepigt dehär me ironi på nätet
)