Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 185 ggr
[jenkass]
0

OT. min mommi

Fick precis ett sms av min mamma att min mormor (eller mommi som jag alltid kallat henne) ligger på sjukhus pga. ryggen. Och att vi ska åka å hälsa på henne om en stund och troligen var det dåliga nyheter Gråter Jag blev så ledsen så fort jag läste det. Min underbara mommi som alltid har funnits där. Hoppas så att det inte ska vara något allvarligt, att hon blir bättre igen! Men som sagt vet ju ingenting om vad som hänt just nu… Vilket gör det hela mycket jobbigare

Faxlin
0

Usch stackare. ovisheten är jobbig. Håller tummarna för att hon snart blir bra.
Och sänder dig ett par cyberkramar

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

Hoppas att det inte är så farligt och att det rdnar sig såna fall. Håller tummar och sänder en massa kramar.

[jenkass]
0

tack så mkt, det värmer.

Det visade sig att hon har tumörer på ryggkotorna och lite varstans i kroppen.. Men läkarna vet ännu inte vilken typ av cancer det rör sig om. Men det kommer inte vara något som går att operera bort då det har spridit sig såpass mycket. Så hon kommer aldrig bli frisk Gråter Sen är ju alternativet olika metoder som strålning och cellgiftsbehandling, men det bromsar ju bara ner det hela.

Det var så hemskt att sitta där. Både hon och morfar har alltid vara så friska och pigga. Tycker så synd om okki (morfar) dom har varit tillsammans i hela livet känns det som. varit gifta i 46 år…

Vi har alltid skrattat så mycket tillsammans allihopa när vi har träffats. kändes så kontigt när det var en sån här situation och alla satt och grät istället. mommi berättade om sitt liv och att hon tror på änglar. Hon är väldigt troende gällande jesus etc. jag kunde inte hålla tillbaka tårarna när hon sa att livet var hemskt. Att hon skulle komma till himlen, och mitt i det säger min morbror "det finns väl inget där" och vi skrattar alla tillsammans. Det var ändå skönt att även i en sådan här situation så kan man skratta tillsammans. Hon sa även att hon inte vill be till gud om hjälp därför att nu vet han vad som är bäst. Hon kan bara tacka honom sen.

Gråter nästa vecka får vi reda på vad det är för typ av cancer och vad det finns för alternativ

Theres
0

Åhhh, *tycker synd om dig*.
Sånt är aldrig roligt att höra.
Hoppas hon får leva länga iallafall och att ni hittar en bra metod så hon inte plågas av det.

golf.ifokus.se

skrollan
0

finns inga ord jag kan säga, jag kan inte sätta mig i din sitts. Men jag kan hålla tummarna för idg ochg hoppas så innerligt på att det blir en bra motod som hon får hjälp av och sända en massa stöstkramar till er!

Faxlin
0

Jag kan inte med ord skriva vad jag lider med dig. Men jag hoppas verkligen att hon inte behöver lida. Det känns som det viktigaste i det hela.

Sänder en massa cyber kramar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

lider verkligen med dig och skickar tröstkramar

AlbaStiffler
0

:-(

skrellet
0

jag vet precis hur du känner dig, min farmor som är den släkting som jag står närmast har precis fått diagnosen lungcancer och det har spridit sig till levern.

det finns inget som gör att man mår bättre, men du kan trösta dig lite med att dom har levt ett långt, innehållsrikt och trevligt liv.

Sara
0

Håller tummarna för att dn mormor!

Sara