Uppfödare sökes i / nära Jönköpings Län!
Hej!
vi har kollar runt en hel del på sidan och även andra sidor, men hittar inte någon =(
Så om någon där ute kan rekommendera en bra uppfödare, nära jkpgs län eller i hallands län, så skulle vi bli hjärtligt tacksamma!!
Även om någon vet någon som har omplacering eller liknande =)
Mvh Ruccslem
Om ni kan tänka er att åka till Skövde, så finns jag där med min uppfödning Hillbiörns.
Jag har varit ägd av iller sedan 1992 och haft uppfödning sedan 1999. Jag fokuserar på pasteller och gärna angora.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Hej jag har 2 illrar till omplacering om det är av intresse:)
#2 Hej tyvärr så får vi nog tacka nej.
Men ni hittar nog någon =D
Nettan i #1 är jätte duktig :) Värt att åka till henne med risk att bli kvar alldelses för länge!
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
Håller helt klart med #4 :) !
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

När det gäller omplaceringar är det bara att hålla koll, det går i vågor och snart är det vår och folk tröttnar på fjolårets illrar men även en del av årets valpar kommer omplaceras ganska fort, så är det alltså varje år. Tror faktiskt det är den här tiden nu precis före det kommer igång som det är lugnast med omplaceringar.
När det kommer till illeruppfödare, åtminstone de seriösa så får man ofta åka en bit om man inte har tur att bo nära den med illrar som faller en i smaken 🙂 Ofta bor man inte ens nära någon hehe! Finns en nålad lista med några uppfödare i inläggslistan.
Vad har du för krav eller önskemål på framtida iller? Kan vara lättare att hjälpa till med lite mer att gå på 🙂
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
# 4, 5 😊 Jag rodnar och tackar för berömmet.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.