Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 218 ggr
MissFerret
0

Nu är det klart ! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad jag är glad för Smaragds skull :) … Nu är det bestämt… hon ska flytta till Emelie med sambo och Zoloft (lillkillen) i Södertälje den 1 september… Hon kommer äntligen att få.. en husse… en matte… och en illerkompis som är bara hennes :)

Nu är det bara Rubin kvar som även hon är värd ett lika bra hem…
Hon är född 28 april och är chipmärkt, veterinärsbesiktigad, vaccinerad. Det ingår köpeavtal, stamtavla, foton/film, en egen snuttefilt och mat som hon är van vid att äta här hemma.
Hon kostar 3000 kr och vi befinner oss i Malmö.

Var beredda på en liten duracellkanin… väldigt aktiv och leksugen. Men kan när andan faller in sitta still en liten stund för kel och pussar. Är van vid andra vuxna illrar utanför vår illerflock och detta har gått helt smärtfritt då hon är väldigt social och utåtriktad dam som bara ÄLSKAR att busa. Hon är även van vid barn då min dotter som är 10 år har deltagit aktivt i fostringsarbetet.

Alla köpare måste ha fyllt 18 / Undantag finns om målsman är beredd att ta på sig ansvaret och själva köpet av illern. Framför allt är det viktigaste att hon får ett bra och passande hem till just henne. Intresserad ? Tveka inte att höra av er… Skicka ett PM, e-mail eller ring ! Vi ser fram emot att höra av er !

e-mail mellanhedenstamillrar@hotmail.com

tel. 040-627 17 80 el. 073-5429638

Faxlin
0

Ohh, vad skojigt att det har dykt upp ett bra hem till din lilla sötnos.

Nu håller vi tummarna för ett lika bra hem till den sista sötnosan.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elmo
0

Vad roligt för smaragd att hon äntligen får en egen familj.

Hoppas det löser sig för rubin också snart, men det borde det göra, så söt som hon är.

Norrskenets
0

Va kul att hon fick ett sånt bra hem=) Hoppas du snart hittar ett minst lika bra hem åt Rubin=)

_Ty_
0

Ahhh va söt.
Vill ha en albino I FRAMTIDEN!

Just nu har jag häcken full med dom jag har.
Hoppas du får de perfekta hemmet till henne också :)

skrollan
0

vad härligt :) Det blir super bra ju :)

MissFerret
0

Tack alla ! Jo, jag hoppas att det snart händer…. hon är verkligen förkänt av det…
om man vill se hur Rubin hmmmm och övriga kullsyskon är kolla Stinko's film - Film Pyr som är Mellanhedens Pärla… thjoho…. FULLT ÖS - MEDVETSLÖS !

http://www.youtube.com/watch?v=BnvAvAQtOQU

MissFerret
0

PUTT PUTT

Faxlin
0

Bäst hon är såd innan flygande illern. Jag ska ju ha med mig Mattias dit. Och du vet ju vad förtjust han vart i Pärla :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MissFerret
0

#8 hahaha…. jo jag vet… ;)

Pandae
0

Ska jag prata med de som ska ha smaragd så man kan bestämma lite bättre om när vi ska upp? =)

MissFerret
0

#10 Hon heter Dandeli här inne på forumet… Emelie i verkliga livet ;)

Pandae
0

då ska jag skriva till henne^__^
kan ju va bra att ha nr osv så man hittar dem sen =P

Pandae
0

done =D

MissFerret
0

putt putt

skrollan
0