Babynosarna öppnat ögonen!!!
Ja nu blev det ju lite för tidigt med 5 veckors bilderna men det får gå ändå.
Den förhatliga buren förpassades till förrådet i lördags, och alla valparna dräller runt som de vill på köksgolvet. Många kladdiga små bajsar att torka varje dag. I bland hittar de dock till en låda och då blir jag sååå stolt och glad.
Maya är den perfekta storasystern och har adopterat flera valpar. Hittade henne med 4 st draperade över sig i morse och hon såg verkligen ut att njuta till fullo. Mamma Ida tar tacksamt emot hjälpen.
Ja ja, jag ska inte tjata mer. Här kommer bilderna….

Gud så söta dom är, man smälter juh!!

dom är ju bedårande!!!

Snutt!
De va väll ändå de sötaste! Och med pastellerna på den där bäbyblå filten e de ju nästan oemotstådligt! Som ett fat med kola karameller 

naaww, guu så söta =D

Håller med dig Crispig, Det ser synnerligen aptitligt ut. Riktigt mumsigt om jag får säga det själv, hi hi

är alla tingade ??
åhh, vad jag vill ha ! :)
så synd att man inte är i läget Att skaffa iller nu annars du! En söt liten pralin som skulle få bli så bortskämd så. Det skulle sitta bra.
Vem behöver växter?

Nejdå! Babsan det finns praliner kvar. Har precis satt in annons på blocket. Castro och Snaps är tingade. Men det finns Ester. Astrid. Fideli. Lloyd och Enzo kvar just nu.

Åh vilka sötnosar. Nu tänker jag inte följa dina trådar längre. Har lust att ge bort den lilla brottsligen man har är hemma för att ta vara på en ny =P Nej jag bara skojar tycker alldeles för mycket om henne men jag har stor lust att göra henne till små söta baby tofflor ibland.
Men som sagt, vilka små söta saker. Är ju så gullig att se dom brottas och bråka med varandra =)

Men huuga va söta man kan vara! Bilderna är farligt söta, men nu är det stopp här hemma ett tag hehe=) annars du hade jag bombarderat dig med intresse mail;) hehe, fast det kanske jag gör här ändå varje gång du visar bilder hehe

Emmi ska ha snaps ;) Moa ska få hem lillbrorsan :)
Carpe Diem

Han ser faktikst lagom wierd ut på den bilden för att passa in i mitt harem här hemma ;)
Tack för alla underbara samtal Lillan aka. Mormor ;)
Carpe Diem

Emmi! Snaps är verkligen en riktig charmör och kommer att platsa perfekt hos er alla.
Tack själv min tös, du är själv som en frisk fläkt och en stärkande snaps på en gång
.
Hoppas dejten var kul!!!!
Kram från "Mormor"
Jag efterlyser bilder på Enzo och Lloyd så att jag kan bomba sambon med 

Hej Lizz! Enzo blev tingad idag och ska resa hela vägen upp till Stockholm. En annan tjej vill ha Lloyd, men vågar inte ringa mig.
Ett telefonsamtal är dock ett krav från min sida, jag vill höra rösten och liksom känna efter om det stämmer.
Dig känner jag ju, och lämnar gärna lilla Lloyd till dig med varm hand om du bara kan få din envisa gubbe på rätt köl.
Pojkarna går visst åt snabbt, nu på hösten. Tyckte det var tvärtom i våras.
Ska se om det kan bli några fler bilder imorgon
Kram.
Dem är helt underbara små varelser! 
# 21. Ja nu är det klart Llyod flyttar till Landskrona
Men han får hetta något annat och tyvärr gick inte det andra förslaget hem iheller…

Så glad att åtminstånde en valp stannar i Skåne. Fick en boknng på en av flickorna. Hon ska åka hela vägen till Borlänge….
Inte så stor chans att man får se henne igen, eller den blivande 08-an heller. Men det viktigaste är ju att de får bra hem inte var på kartan de hamnar.
7 små praliner… Nu har vi bara 2 kvar att hitta familjer till. Det är sorgligt när man ska skiljas från de små liven, Men än så länge är de bara mina allihop, 3 veckor till…