illerbus hus
Hejsan alla..! Nu är det så att jag har tänkt börja fixa och greija lite och laga ett hus till pojkarna.. planen är ju att jag tänkte köpa lådor i trä som är ca 30x30cm från ikea.. jag orkar inte söka upp en länk men det är iaf lådor med lock… sen tänkte jag att jag skulle ta ca 10 lådor såga hål i dom och sätta ihop dom i varandra på ett roligt sätt… och fylla dom med sovsaker och leksaker.. Men har ni något bra tips på saker jag kan lägga i lådorna som inte är då så stort..? Eller har ni någon bra ikea möbel som inte är så dyr som ni har använt då ni har lagar ett hus till dom..? Kan ni kanske sätta in bilder på vad ni själva har lagat..? Leksaker och sovsaker skulle jag gärna också villa se vad ni har gjort själva..? Jag fick nu mitt i allt en frukgansvärd inspiration att fixa och pyssla något kul åt pojkarna mina.. Ha det bra..!
satte ihop 2 kartonger med ingang pa varje och ett hal mellan dom valdigt populart och billigt
Leo värd på Motorcykel i fokus
Puttade upp en tråd till dig som heter "illrarnas nya hus" :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#1 jag har halva lägenheten full av kartonger son jag skulle villa få bort lite av.. dom smutsar ner så fruktansvärt då pojkarna gräver sönder dom..:p #2 det där var ju super fint man ser ju inte ens utifrån att det är ett iller ställe..:p