Iller iFokus

Iller

Etiketter: illern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 374 ggr
sarae
0

Bok; ferret husbandry medicine & surgery 2007

Är det någon som Köpt senaste upplagan (2007) av denna bok?

Jag har förra upplagan men är hemskt nyfiken på om det skiljer sig mycket från den från 2003?

Ferret Husbandry, Medicine and Surgery

[Falo]
0

Paula har den och säger att den är bra, jag var ett klick ifrån att köpa den förra veckan, ångrar att jag inte gjorde det. Får lägga in en ny beställning.

Köpte bl a boken Veterinärerna för 39kr som är en inbunden bok där de tar upp några fall från tv-serien och även har skrivit om massor av olika husdjur däribland bra för nybörjare då det gäller iller. Boken var full av stora fina bilder så även jag har nytta av den. Den kan jag rekomendera för de som vill ha lättsam basfakta om olika husdjur.

sarae
0

ja…jag har ju den gamla upplagan…frågan om det är värt att lägga de pengarna på en ny om det inte skiljer sig så mycket?

[Falo]
0

vet inte hur det är med just den här boken men ser man på andra böcker som skrivits i utbildningssyfte så brukar det inte vara värt att köpa nyare upplagor.

sarae
0

#3 nej det är sant. det skulle väl vara för nilderna då ;) få se om jag kan få klämma å känna på någon nån dag så man kan jämföra dem

Faxlin
0

haha nilderna sarae? Vad är det? hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Åter till boken. Jag ska nog köpa in den. Känns som en bra investering.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

vart köper man illerböcker?

sarae
0

ett bra ställe e www.adlibris.se sök på "ferret"  de har mängder med illerböcker, dock är alla på engelska.

skrollan
0

okej, synd. jag kan inte en ända meninge på engelska :(

Sara
0

Hur är boken skriven? Är det mkt medicinska termer för veterinärfolk eller finns orden i ordlistan?

Sara

sarae
0

ja det är en del svåra ord. särskilt när man kommer in på avel och sjukdomsbiten. men orkar man traggla sig igenom det så är det helt klart värt det!

elmo
0

Har bestämt mig för att köpa lite iller böcker, någon som kan rekomendera någon bra?

sarae
0

#12 boken som tråden handlar om är super bra…även ferret dor dummies

kan putta upp en tråd om boktips

UlrikaD
0

www.bokus.se har också ett gäng illerböcker. Även där söker man på ferrets. En del böcker är billigare där än adlibris och andra är billigare på adlibris än på bokus. Så man kan ju jämföra och se.