Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 967 ggr
Bellaass
0

Vill träffa illrar!

Hej!

Har funderat på iller i många års tid..

Vill gärna komma hem till någon som har iller och få se hur det är att ha dem då jag inte känner någon iller ägare!

Jag bor i Märsta en bit utanför Stockholm.

Har även bil osv.

Mixxy
3

Då rekommenderar jag dig att komma förbi Mälarillern den 8 mars. Vi håller till i Kolstahallen i Märsta :) Då finns det massa illrar att träffa där :) Viktigt att tänka på bara är att fråga ägaren först om man får klappa deras iller :)

P4go
0

Tänkte säga desamma ^ :) Kommer ha med mig en liten kille som troligen vill ha nytt hem efter mällaren. :)

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

VeronicaKahlbäck
0

Bra idé! Även jag kommer vara på utställningen :) Om du inte kan/vill då så finns det massor av illerägare i Stockholm, har du kollat i den nålade tråden "träffa andra illerägare"?

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Rebellkatten
0

Orkar du inte vänta till mars så är du välkommen hit även fast det är ända borta i Enköping. Men det bor förmodligen folk närmare än oss som kan tänka sig besök. ^_^

animal-lover
0

Jag bor i Västerås med ett gäng illrar :)

Bellaass
0

Tack för svaren!! :D

Jag ska definitivt komma den 8 Mars! :D

#2 Vad är det för liten kille då? :D

Jag hittade tråden efter detta inlägg och hörde av mig till de två närmaste! men det finns ganska många runt om i Stockholm såg jag :))

Mixxy
0

#6 Du är varmt välkommen!

Zmellda
0

Bor i Årsta utanför Stockholm och har 1 iller. Inte så många att träffa direkt men ger en bra bild av hur det ser ut hemma, och hur mycket det luktar etc med bara en päls :) Blir förhoppningsvis en till snart!

P4go
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alfred heter han. Va min killes iller men dom funkade inte ihop och då tog jag över honom. Liten kaxig sak men har börjat släppa till rätt mycket och tycker det är mysigt att bli buren och klappad.
Född i augusti, Viltfärgad tomte :)

Har så svårt att göra mig av med honom tyvärr då han är älskad av båda mina illrar och även jag har börjat hålla av honom väldigt väldigt mycket :)

Ingen jätte bra bild på honom dock men är den mörka som ligger underst :)

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.