Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 124 ggr
kitty
0

ta med eller inte?

jag kan inte bestämma mig rö om jag ska ta med Amy när jag hämtar Melker eller inte?

vad säger era erfarenheter, är det bra att låta dom träffas innan inflytt eller påverkar det inget direkt?

hon gillar att åka tåg med :)

Sara
0

Har tänkt lite på det där, det skadar ju faktiskt inte att ta med henne.

Sara

kitty
0

nej jag tror det kan vara jättebra… vi komemr antaligen vara hemma hos Saaba tills mitt tåg går..frågade henne precis om det var ok om Amy följde med…

TottsiGirl
0

Tror nog inte heller det skadar men deet kansk ekan vara bra om du har två transportburar eller så.. Ifall dom inte blir dunderkära i vid första ögonkastet kanske det kan vara bra om dom inte sitter på varandra direkt.. men annars tror ja inte de skadar om Amy följer med, klart hon ska få roa sig med en tåg färd ;)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

skrollan
0

jag tror inte heller det kommer vara någon fara. Melker är så pass duktig att ta in nya illrar tycker jag, det har aldrig vart problem under tiden han var hos mig! Men det kanske känns bättre för amy och melker om dom träffas på okänd mark båda två och sedan åka hem tillsammans :)

Faxlin
0

Kan dessutom vara bra att mötas på helt neutral mark. Och det finns det ju möjlighet till där.
Så jag skulle tagit med Amy om jag var du. Men två transporter .

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kitty
0

jag har nu bestämt mig för att ta med Amy och som tur e, har melker en egen transportbur :)

så jag hör av mig efter lördagen och berättar hur det gick :)