Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 236 ggr
Niiina
0

Melker <3 Skrollan! :P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I onsdags och i fredags var det "mini-illerträff" i Järna. Det var Melker, babsan och skrollan (med ägare)  Och jag vart helt häpen när jag såg Linnea's och jennifer's små små små illrar och sen kommer våran avlånga tjokis :) han behövde bara lägga armen över dom små flickorna så kunde dom knappt komma loss. Men sen resten av tiden lekte dom snällt, eller jag Melker försökte men han tänkte kanske inte alltid på sin skorlek. Stackan har ju inte sett en annan iller på 1,5 månad och är tidigare uppväxt med 5 st så han vart så uppspelt när han såg dom andra illrarna att han gjorde på sig :D Men Melker och skrollan fann varandra direkt. I fredags träffader bara jag och min flickvän och Linnea med sin sambo erik pga att både babsan och jennifer var nyopererade, men då låg melker och skrollan och pussades och var superkära hela dan! så grymt söööööta! Det var helt enkelt två supermysiga dagar då "mammorna" kan sitta och prata medans "barnen" leker :)

och så lite bilder!

Niiina
0

en till…

babsan
0

vad sötaa dom är :).. å va kul att ni hade roligt igår :)

skrollan
0

Melker och Skrollan är så kära i varndra ju! <3 Kul att passa den lilla parveln :)

skrellet
0

vad gulligt!:)

[jenkass]
0

naaaw ;)

Niiina
0

#3 ååååh du tog ju värsta söta bilderna juh!!

babsan
0

har du inga fler bilder ??(A)

skrollan
0

vad jag saknar den tiden :(

sezierra
0

Vilka söta bilder! :)

AlbaStiffler
0

Hur kommer det sig att de flesta illrar sover på träffarna. hahaha… latmaskar. Ungefär som om jag skulle lägga mig och sova när jag åker och hälsar på nån… *S*

skrollan
0

Haha, ja. Fast det var bara skrollan och melker som gjorde det. Babsan leke för fullt själv :P

babsan
0

mähh, mobba inte henne för att hon är ego !! =P

skrollan
0

haha :P